לא עמדו בציפיות: מכבי נתניה והפועל חיפה נפרדו בתיקו מאכזב

שתי הקבוצות שרצו שרוצות להגיע לפלייאוף העליון גילו יכולת חלשה. האורחת לא ניצלה את הרחקתו של ג'אבר (בדקה ה-73) כאשר זמיר החמיץ מול עמוס ומצא לאחר מכן את הקורה

(גודל טקסט)

המשחק בין מכבי נתניה להפועל חיפה הבטיח הרבה אך לא קיים. הערב (שבת) הקבוצות נפגשו במשחק שפתח את המחזור ה-19 בליגת העל, כשהן אחרי ניצחונות מרשימים במחזור הקודם ורוצות לעשות צעד קדימה במטרה להיות בפלייאוף העליון. אלא ששתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבי הבקעה ולא הצליחו לכבוש בדרך ל-0:0. גם העובדה שכארם ג'אבר הותיר את המארחת בעשרה שחקנים לא סייע להפועל חיפה.

הפועל חיפה פתחה את המשחק טוב יותר כששלטה בכדור, אך למעט ניסיון יומרני של לירן סרדל – התקשתה לייצר הזדמנויות. חנן ממן התקרב בדקה ה-26 וכעבור 11 דקות רשם החמצה ענקית. צצם מסר הצידה לדור מלול שהחזיר לו בכדור רוחב נהדר, אלא שהקשר המחונן החמיץ בענק מול דני עמוס. ממן רשם ארבעה איומים, יותר מכל אחד אחר, אך לא היה חד מספיק.

באופן די מפתיע המאמנים לא ביצעו חילופים על אף הכדורגל המאכזב. בדקה ה-49 כוכב היהלומים, גבי קניקובסקי, שהרשים במחזור האחרון – ניסה את כוחו מחוץ לרחבה אך לא הטריד את רן קדוש עם הכדור למרכז השער. הוא הוחלף כמה דקות לסיום ולא הצליח להוליך את קבוצתו לניצחון שלישי ברציפות.

חנן ממן, דור מלול | ברני ארדוב‎

לאחר שעה המאמנים ניסו לרענן. בדקה ה-61 פרננדו גורי החליף את קווין פרייטר וכעבור שלוש דקות הגיב סילבס בחילוף כפול – סער פדידה וקייס גאנן החליפו את גל אראל ו-ווליאם אגאדה. בדקה ה-73 חשבנו, חל רגע מפנה במשחק כאשר כארם ג'אבר עצר את גאנם וספג צהוב שני והורחק. בן אז'ובל הוחלף מייד ובמקומו נכנס עידו וייר.

גבי קניקובסקי, ניסו קפילוטו | ברני ארדוב‎

האורחת לא ממש ניצלה את היתרון המספרי למעט שתי הזדמנויות יקרות שנפלו בחיקו של נס זמיר – תשע דקות לסיום קשר הכנף הגיע לאחד על אחד מול דני עמוס ולא הצליח לעבור את השוער. כעבור דקה זמיר הגיע למצב מסוכן נוסף אבל נגח רק לקורה. עמוס עוד שמר את הנקודה אצל נתניה עם הדיפה טובה בתוספת הזמן שארכה חמש דקות. אלמוג כהן, הקפטן הנתנייתי שפתח כבלם, מנע שער כשהתעופף ומנע מגאנם לכבוש.

אלמוג כהן מול וויליאם אגאדה. משחק מצוין בעמדת הבלם | ברני ארדוב‎
חיים סילבס | ברני ארדוב‎
כארם ג'אבר מורחק | ברני ארדוב
ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎
סער פדידה, דני עמוס | ברני ארדוב

שתי הקבוצות צריכות להשתפר לקראת האתגר הבא. במחזור אמצע השבוע (יום רביעי), הפועל חיפה השמינית תפגוש בדרבי את המוליכה מכבי חיפה עליה כבר גברה בסיבוב הראשון. מכבי נתניה שנמצאת במקום השישי. תארח את בית"ר ירושלים ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי