בכר: "הסגל מספיק לאליפות", הפציעה של רוקאביצה מדאיגה

מאמן מכבי חיפה לאחר ההפסד נגד אשדוד: "מהמשחקים הרעים שלנו העונה, לא הגיע לנו נקודות. לחץ? אוי ואבוי אם לא יהיה. אני אוהב את זה". מלך השערים של הירוקים הוחלף לאחר חצי שעה, חשש שמתח את שריר התאומים

(גודל טקסט)

מלבד ההפסד 1:0 נגד מ.ס. אשדוד, מכבי חיפה ספגה הערב (שבת) מכה לא פשוטה במהלך המשחק כאשר מלך השערים של הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה, הוחלף לאחר כחצי שעה של משחק. במועדון הירוק דואגים וחוששים שמדובר במתיחה בשריר התאומים.

רוקאביצה מצדו התלונן על התכווצות בשריר ומחר הוא יעבור בדיקה מקיפה. בכל מקרה, המאמן ברק בכר לא לקח סיכונים מיותרים עם האוסטרלי וביצע את החילוף. במידה שמדובר במתיחה, החלוץ עשוי להיעדר לפחות שלושה שבועות.

לאחר המשחק המתסכל אמר המאמן ברק בכר: "הרבה דברים לא עבדו הערב. זה היה מהמשחקים הפחות טובים שלנו העונה. לא מצאנו פתרונות להנעת הכדור של אשדוד וגם כשכבר חטפנו כדור, לא ידענו מה לעשות איתו ולא ניצלנו את השטחים שהיו. אנחנו לא יודעים לנצח משחקים שאנחנו פחות טובים וגם היום, פשוט לא הגיע לנו נקודות".

בכר. "לא יודעים לנצח משחקים שאנחנו פחות טובים" | לירון מולדובן

"אני מקווה שהפציעה של רוקאביצה לא חמורה, אבל אני לא חושב שהבעיה שלנו הייתה החלוץ. יש לי סגל טוב והוא מספיק לאליפות. אין מטרה אחרת. בטוח שנחזור לעצמנו כבר ביום רביעי בדרבי נגד הפועל חיפה. כמו שאמרתי, אשדוד זו קבוצה מצוינת והיא ביטלה אותנו"

"לא היינו מספיק אגרסיביים, בטח שלא במרכז הטבלה" המשיך בכר. "שינוי בקבוצה שלי? יש רק שינוי בפער בטבלה. אחרי ההפסד הכואב נגד מכבי ת"א ניצחנו את כפ"ס בצורה טובה וניסינו להמשיך את המומנטום היום נגד קבוצה טובה במגרש קשה. הלחץ תמיד קיים. אוי ואבוי אם לא. אני אוהב את הלחץ הזה" סיכם מאמן הירוקים.

מן העבר השני, רן בן שמעון סיפר: "אני גאה בקבוצה שלי ובהתקדמות שעושים השחקנים שלי. אני חושב שאנחנו לוקחים את ההזדמנויות שלהם העונה. אני חושב שאנחנו אחת הקבוצות שמשחקת את הכדורגל הטוב ביותר בליגה, אבל יש עוד כמה מרכיבים חסרים בדרך לאליפות. מעבר להפועל ב"ש? אני עם שתי הרגליים שלי במועדון, לא מוכן לבזבז אנרגיה על משהו אחר. אני מבקש מהשחקנים שלי להפריד רעשי רקע, גם אני צריך לעשות את זה".

יעקב בריהון, רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי