אכזבה בהפועל חיפה: "יכולים להישאר מחוץ לפלייאוף העליון"

בקבוצה מהכרמל יצאו בתחושת פספוס מהתיקו המאופס נגד נתניה: "יש כאן משחקים שחקנים מנוסים. צריכים לדעת לנצח". מאמצים להכשיר את תורג'מן לדרבי ברביעי. זעם על השופט עודה על כך שלא הוסיף מספיק זמן למשחק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

פעם נוספת העונה, הפועל חיפה יצאה ממשחק ביתי עם תחושות רבות של אכזבה והחמצה. אמש (שבת) סיימה הקבוצה מהכרמל ב-0:0 נגד מכבי נתניה, כאשר היה ברור שיש לקבוצה בעיה בסיומת.

"משחק כזה יכול להשאיר אותנו מחוץ לפלייאוף העליון בסיום העונה. יש כאן מספיק שחקנים מנוסים וטובים שצריכים לדעת לנצח" אמרו במועדון לאחר המשחק.

מי שהיה אופטימי לאחר המשחק הוא הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שאמר בסיום: " זו החמצה גדולה. היינו הרבה יותר טובים והחמצנו שלוש הזדמנויות מצוינות. כדי להגיע לפלייאוף העליון נצטרך לנצח כמה שיותר במשחקים שנותרו לנו. השחקנים נתנו הכל".

סער פדידה לא מאמין. "משחק כזה יכול להשאיר אותנו מחוץ לפלייאוף העליון" | ברני ארדוב‎

בנוסף, בחיפה זעמו גם על שופט המשחק נאאל עודה, שלטענת אנשי המועדון האדום לא הוסיף מספיק זמן לאחר בזבוזי הזמן של שחקני נתניה. "במחצית השנייה שיחקו בקושי 20 דקות והשופט מסיים את המשחק בהתקפה שלנו. זה אומר הכל" כעסו בכרמל.

בכל מקרה, בהפועל חיפה כבר מסתכלים על יום רביעי הקרוב, כאשר הקבוצה תתארח בסמי עופר לדרבי נגד מכבי חיפה. "דרבי זה דרבי. בחמש השנים האחרונות הצלחנו בדרבי למרות שמכבי יותר חזקה ועד אתמול הייתה בהפרש גדול" אמר כץ.

"היא תרצה להישאר בראש הטבלה ואנחנו רוצים את הנקודות בשביל הפלייאוף העליון" סיכם הבעלים. החלוץ אלון תורג'מן נעדר מהמשחק אתמול בשל פציעה וקבוצה ינסו להכשירו למשחק הקרוב. לגבי חלון העברות, המאמן חיים סילבס רצה להתחזק בבלם זר, אך בשל הסגירה של נתב"ג נראה שהסגל הנוכחי גם יסיים את העונה.

סילבס. בלם זר לא יגיע להפועל חיפה בחלון הנוכחי | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי