כבר 13 חיוביים לנגיף: שני מאומתים נוספים לקורונה בק"ש

שחקני קריית שמונה | דני מרון

לאחר שביום שישי עצר משרד הבריאות את פעילות המועדון, נערך סבב בדיקות נוסף לכל השחקנים, בו שליו דסטה ומאמן השוערים נמצאו חיוביים לנגיף. המשחקים מול בני יהודה ונתניה יידחו?

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה הצטרפה בשבועיים האחרונים למספר רב של קבוצות שנפגעו קשות מנגיף קורונה, באירוע שמבחינתה הגיע לשיאו כאשר ביום שישי נודע על 11 נדבקים ולא הותיר למשרד הבריאות ברירה אלא להודיע על הקפאת הפעילות. במטרה לשוב לפעילות, הבוקר (ראשון) התייצבו השחקנים לסבב בדיקות נוסף, שהביא עמו בשורות לא טובות במיוחד – שני נדבקים נוספים.

מדובר בשליו דסטה הצעיר ומאמן השוערים, איתן חמיאל. כעת, סך הנדבקים עומד על 13 והמועדון ממתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגות. כידוע, משחקה של קריית שמונה מול מכבי פתח תקווה שהיה אמור להיערך אתמול נדחה ולא מן הנמנע שגם המשחקים הקרובים לא ייערכו במועדם המקורי, ביום חמישי נגד בני יהודה ובראשון הבא מול מכבי נתניה.

כזכור, בהתחלה היה זה סמואל בראון שנדבק לאחר משחק הניצחון על הפועל חדרה ולאחריו נדבקו גם יובל לוין, דזוגאס ברטקוס, נדב זמיר, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סאקו טורה, אדריאן רוצ'ט, אופיר מזרחי וגיא בן לולו. גם אם תקבל הקבוצה אישור לחזור לפעילות, מה שלא נראה שיקרה כרגע בשל הנדביקם הנוספים, במועדון מבהירים כי צפוי קושי גדול לאור העובדה שהקבוצה לא התאמנה ב-10 הימים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי