אוהדי ב"ש הציפו את בוזגלו, שממשיך להגיע לאימוני הפועל ת"א

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דוברות הפועל תל אביב

האדומים ממתינים להתפתחויות בנוגע לעתידו של הקשר ומוכנים להשלים את שכרו, אך שעון החול הולך ואוזל ובינתיים לא התקבלה שום פנייה לגביו. למרות רצון חלק מהקהל, בבירת הנגב טוענים: לא מועמד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבוררות בין מאור בוזגלו להפועל תל אביב תימשך עם דיון נוסף ביום חמישי, היום בו גם יינעל חלון ההעברות בישראל ובהפועל תל אביב מקווים לשינוי משמעותי במצב בימים הקרובים.

בוזגלו, כידוע, הגיש תביעת ענק בגובה שני מיליון שקלים נגד המועדון בטענה להפרת חוזה, לאחר שהמועדון הודיע לו על סיום החוזה בנסיבות של "כוח עליון", כתוצאה מהתפרצות נגיף קורונה. עד כה השיחות בין הצדדים לא הביאו לפריצת דרך ומבחינת הפועל תל אביב הוא רשאי לעבור לכל קבוצה במדיה ירצה לשחק ובמועדון אף התחייבו לשלם את ההפרש בין החוזה הקיים שלו לבין התנאים עליהם יסכם עם קבוצה אחרת, אם וכאשר תהיה כזו.

בשבוע שעבר התבקש בוזגלו בנועם לא להגיע יותר לאימוני הקבוצה, מתוך מטרה שיתפשר ויסכם לעבור לקבוצה אחרת, אולם הקשר – שהיה אחד הקפטנים של הפועל תל אביב בעונה שעברה – ממשיך להגיע למתחם חודורוב ומתאמן לצד חבריו, כאמור מבלי לקחת חלק בתרגולים טקטיים והכנות למשחקים.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

נכון לאתמול בערב לא הייתה פנייה אל הפועל תל אביב בנושא בוזגלו. אם תהיה פנייה לקבוצה או לשחקן, הוא יכול לחתום בשורותיה והפועל ת"א תשלים את שכרו. התפתחויות צפויות בנושא בימים הקרובים, ייתכן שעוד לפני הדיון בבוררות ביום חמישי.

בימים האחרונות בוזגלו הוצף במאות הודעות מאוהדי הפועל באר שבע, שרוצים לראות את השחקן חוזר לקבוצה שבה חווה את התקופה הטובה בקריירה, אך בהנהלת באר שבע הבהירו כי הם לא פנו לשחקן, ושהוא לא נמצא ברשימות המועמדים לחיזוק הקבוצה עד לסגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

כאמור בוזגלו פנה למוסד לבוררות והדיון מתנהל אצל הבורר עו"ד עמיאל תגר, שיצטרך להחליט האם בוזגלו זכאי לאסיפת ההסכם מצד האדומים, או שמא האדומים רשאים לסיים את ההתקשרות. בחודשים האחרונים, כחלק מפשרה שהושגה, הקשר מתאמן עם הקבוצה, אולם כלל לא נמצא בתכניות, לא לוקח חלק בתרגולים המקצועיים ובקבוצה אשרו לו לשוב לפעילות חלקית כדי שיוכל לשמור על כושר ולמצוא קבוצה חדשה, מה שלא קרה עד כה.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אשר גולדברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי