בב"ש שוקלים פניה לערכאה משפטית: "מכבי שחררה את מיכה"

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

מכבי תל אביב דורשת דמי השבחה עבור האקס ובבירת הנגב טוענים: "לא יכול להיות שיקבלו דמי השבחה אחרי הסיפור שהיה איתו, הם בחרו לשחרר אותו עד לפני שהתיק נסגר"

(גודל טקסט)

הרשתות החברתיות כבר געשו ודור מיכה קיבל מאות הודעות מאוהדי שתי הקבוצות החל מאתמול, אך נכון לרגע זה נראה שקשר אנורתוזיס פמגוסטה מתרחק מהפועל באר שבע. הסיבה: מכבי תל אביב דורשת דמי השבחה עבור השחקן שגדל אצלה ומעולם לא שיחק באף מועדון אחר בישראל. בבירת הנגב הודו היום כי "אם זו הדרישה יכול להיות שלא תהיה עסקה", ונראה שהקשר יישאר לפחות עד תום העונה באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

במידה ומכבי תל אביב לא תסכים לשחרר את מיכה תישקל פניה של באר שבע לערכאה משפטית, זאת בטענה שמכבי תל אביב שחררה את מיכה מהמועדון. "לא יכול להיות שיקבלו דמי השבחה אחרי הסיפור שהיה איתו. הם אלה שבחרו לשחרר אותו עוד לפני שהתיק נסגר".

ההערכה היא שמדובר במאות אלפי שקלים. נראה שבמכבי לא מתכוונים לוותר ובב"ש הבהירו שלא ישלמו את הכסף. יש לציין כי בבאר שבע רוצים ללכת על השחקן בכל מקרה ואם לא יגיע בחלון הנוכחי, ינהלו איתו משא ומתן מיד לאחר סגירת החלון כדי שיוכל להצטרף בקיץ. בתום העונה, כשמיכה ישלים שנה מעבר לים, הקבוצה מבירת הנגב תוכל לצרפו בלי לשלם למכבי.

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי