מגבו מועמד לסכנין, שפנדלהופר חתם רשמית

אורי מגבו | שלומי גבאי

אביטן מעוניין בשחקנה של בית"ר ירושלים, האוסטרי חתם וינחת בישראל בימים הקרובים. מאמצים להוציא את ריאן ביממה הקרובה ממלונית הקורונה. גנאים ייעדר מול כפ"ס בשלישי, טוויזר צפוי להחליפו במרכז השדה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

את המשחק האחרון שלה בני סכנין סיימה בהפסד כואב בדקה ה-95 מול מכבי תל אביב. כבר מחר (שלישי) הקבוצה תצטרך להתאושש, כאשר תארח בדוחא את הפועל כפר סבא לקרב תחתית 'על שש נקודות'. "אחרי ההפסד לחדרה בשבוע שעבר, אסור יותר להפסיד נקודות מול יריבות ישירות לתחתית", אמרו במועדון.

המאמן ניסו אביטן אמנם החמיא לשחקניו על ההופעה מול האלופה ביום שבת, אך הבהיר שהמשחק מחר ומל כפ"ס יהיה שונה והבהיר לחניכיו שהם צריכים לבוא במלוא הדריכות כדי לחזור עם מלוא הנקודות. בינתיים, במועדון עושים מאמצים גדולים להוציא את איסמעיל ריאן כבר ביממה הקרובה ממלונית הקורונה בה הוא שוהה מאז שחזר מטורקיה, זאת לאחר שהשחקן חתם אתמול רשמית.

כמו כן, בסכנין פועלים כדי להנחית בישראל את לוקאס שפנדלהופר, הבלם האוסטרי, אשר חתם היום באופן רשמי ויגיע בימים הקרובים בארץ. אבל כאן לא נגמר מסע הרכש של הקבוצה, שכן אביטן רוצה לצרף גם מגן שמאלי נוסף. אחד מהמועמדים הוא אורי מגבו, שצפוי לעזוב את בית"ר ירושלים, ובמועדון ינסו לשכנעו להצטרף.

לוקאס שפנדלהופר | Chris Bauer/SEPA.Media /Getty Images

בגזרה המקצועית, אביטן ייאלץ להסתדר מחר בלי בירם כיאל ואיהאב גנאים, אשר ירצו עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כמו כן, סבסטיאן ולאסקס ופצוע, ואיהאב שמו ויזן נסאר נמצאים בספק. לאחרון סיכויים גדולים יותר לשחק בסופו של דבר והוא עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. דניאל טוויזר אמור לפתוח במרכז השדה על חשבון גנאים.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, חסן חילו, חגי גולדנברג, יזן נסאר (מופלח שלאעטה), דניאל טוויזר, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאילה.

יזן נסאר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי