מכבי ת"א תנסה לצרף את ניר ביטון בקיץ: "זו אופציה אטרקטיבית עבורו"

ניר ביטון
ניר ביטון | Ian MacNicol/Getty Images

לשחקן חוזה לשנתיים בסלטיק, אך בתקשורת המקומית טוענים כי הצעה מהצהובים עשויה לפתות אותו ומבהירים: "סלטיק לא תפשר לו לעזוב בזול". בלם הנבחרת בדרך חזרה לישראל לאחר שמונה שנים מעבר לים?

(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) ב"סאן" הסקוטי, מכבי תל אביב סימנה את ניר ביטון מסלטיק והיא תנסה להחזיר אותו לישראל אחרי שמונה שנים ולצרף אותו לשורותיה במהלך הקיץ הקרוב. כידוע, סלטיק קרובה לאבד את האליפות לטובת ריינג'רס השנואה לאחר עשור של שליטה מוחלטת בליגה המקומית ובסקוטלנד נטען שהאלופה הנצחתי צפויה לבצע בקיץ מהפכה בסגל.

ב"סאן" ציינו שביטון מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ושסלטיק לא תאפשר לו לעזוב בזול, אבל הסבירו שמכבי יכולה לנסות את מזלה ולהגיש הצעה. עוד נכתב כי "אלחמיד, חברו הישראלי של ביטון, נמצא בדרך להפועל באר שבע בגלל סיבות משפחתיות, אך לביטון מעולם לא היו בעיות כאלה וסביר להניח שהוא לא ממהיר לעזוב, אולם מכבי יכולה להיות אופציה אטרקטיבית עבורו".

בכתבה סיפרו שמכבי תל אביב תשחק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית מול שחטאר דונייצק וסיפרו שהיא זכתה בחמש אליפויות בשמונה השנים האחרונות, כשגם העונה, לטענת הסקוטים, היא הפייבוריטית הברורה לסיים במקום הראשון, על אף שהיא נמצאת כרגע במקום השני.

ביטון בן ה-29 החל את הקריירה כקשר ובשנים האחרונות עבר לעמדת הבלם, הן בסלטיק והן בנבחרת ישראל. הוא הצטרף למועדון הפאר ממועדון ספורט אשדוד אי שם בקיץ 2013 וזכה עם הקבוצה הסקוטית ב-15 תארים (שבע אליפויות, שלושה גביעים וחמישה גביעי הליגה).

ניר ביטון
ניר ביטון | Craig Williamson – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי