הפועל תל אביב לא מתכננת להחזיר את בוזגלו. מחר: פגישה מכרעת

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | יוני אריאלי

לאחר דיון הבוררות, מסתמן שהקשר לא יחזור לסגל הקבוצה: "החתמנו את רז שטיין, אין לו מקום אצלנו". בשעות הערב, הבורר זימן את הצדדים לפגישת פשרה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבוררות בין הפועל תל אביב למאור בוזגלו נמשכה היום (שלישי) אצל בורר ההתאחדות לכדורגל, עמיאל תגר. במהלך הדיון, פרקליטו של בוזגלו, עו"ד שי אליאס, ומשה בן דת, פרקליט הפועל תל אביב, חקרו עדים שונים, ביניהם אביו של השחקן, יעקב, ודנו בחוזה. בסיום הדיון, הבורר ביקש מהצדדים למצוא דרך להגיע לפשרה בעניין, ולבחון אפשרות למהלך שבו בוזגלו יחזור לסגל הפועל תל אביב ויסיים את העונה כשחקן של המועדון, אך גורם בכיר בהנהלת האדומים, אמר לספורט1 אחרי הדיון:

"הבוררות נמשכת, ולא נראה כי מאור בוזגלו יחזור להיות שחקן מן המניין בסגל הפועל תל אביב, החתמנו את רז שטיין והסגל שלנו מלא, אין לו מקום אצלנו". הגורם אף הבהיר שהאדומים פתוחים להצעות עבור השחקן, אך כרגע, הוא לא מעורר התעניינות בליגת העל.

לספורט1 נודע כי בשעות הערב המאוחרות, הבורר תגר זימן את נציגי בוזגלו והפועל תל אביב לפגישת פשרה מחר ב-15:30, בה צפויה להתקבל ההחלטה הסופית בנושא.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | יוני אריאלי

בנושא אחר, למרות שגורמים במועדון ביקשו מהשחקן במפורש לא להגיע לאימונים , הקשר ממשיך להגיע למתחם חודרוב. בינתיים, האדומים ימתינו למוצא פיו של הבורר מחר, ויכבדו כל החלטה באשר היא, גם אם יצטרכו להחזירו לסגל, כשחלון ההעברות בישראל, כידוע, יינעל ביום חמישי, ונותרו רק 14 משחקים לסיום העונה.

כזכור, בוזגלו הגיש תביעת ענק בגובה שני מיליון שקלים נגד המועדון בטענה להפרת חוזה, לאחר שהמועדון הודיע לו על סיום החוזה בנסיבות של "כוח עליון", כתוצאה מהתפרצות נגיף קורונה. עד כה השיחות בין הצדדים לא הביאו לפריצת דרך ומבחינת הפועל תל אביב הוא רשאי לעבור לכל קבוצה במדיה ירצה לשחק ובמועדון אף התחייבו לשלם את ההפרש בין החוזה הקיים שלו לבין התנאים עליהם יסכם עם קבוצה אחרת, אם וכאשר תהיה כזו.

קלינגר לפני פתח תקווה: "מרגישים שיש שיפור גדול ביכולת". שטיין: "באים לנצח"
מענק אליפות והוצאות רכב: חוזהו של בוזגלו בהפועל ת"א נחשף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי