רן בן שמעון: "מתנצל בפני עומרי בן הרוש, הוא ספורטאי על"

עומרי בן הרוש | דני מרון

המאמן התרגש מהניצחון האדיר על באר שבע בטרנר, אך התנצל בפני המגן: "זה לא קשור ליכולת רעה, לוקח את זה עליי". על ההתעניינות מברקת: "אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם". חשש לקרע בשריר הירך האחורי של אזולאי

(גודל טקסט)

העונה המופלאה של מ.ס. אשדוד נמשכת. אחרי הניצחון המרשים על מוליכת הטבלה, מכבי חיפה ביום שבת באצטדיון הי"א, הערב, רן בן שמעון וחניכיו הגיעו לאצטדיון טוטו טרנר והשפילו את הקבוצה הביתית, הפועל באר שבע עם 0:3 מהדהד משערים של רועי גורדנה, דין דוד ומוסא בגאיוקו. בצד השלילי, קשר הקבוצה, שלומי אזולאי שנפצע והוחלף, הדאיג את הצוות הרפואי, וע"פ החשש הראשוני, סובל מקרע בשריר הירך האחורי. למרות זאת, בסיום המשחק, המאמן המנצח התרגש ולא הפסיק להרעיף מחמאות על שחקניו.

ניצחון ביכולת לא מרשימה: "מסכים, חוץ מזה שהצגות לא נותנים בכל שבוע, אבל צריך לדעת לנצח. אני צריך להיות אמיתי וריאלי, היו רגעים שהמשחק היה יכול ללכת לשני כיוונים, גם ב-1:0 הם יכלו לחזור למשחק. היינו טיפה יותר עייפים וחסרי אנרגיה היום, וזה טבעי, לפעמים אני מצפה מהחבר'ה שלי לכל כך הרבה, אבל בעיניי, הם כותבים את ההיסטוריה של עצמם, הם כל שבוע מגיעים ומוכיחים את עצמם מחדש, הם לא נותנים לאף אחד להכתיב להם כמה אנחנו יכולים להצליח ואיך, אני כל כך גאה בהם, זה היה משחק כל כך קשה, היה ברור שהיום צריך לדעת לנצח את המשחק ולא לתת הצגה גדולה, זה שעשינו את זה מוכיח כמה הלבבות של השחקנים גדולים וכמה דם זורם בהם".

החילוף המוקדם של עומרי בן הרוש בדין דוד: "חייב להגיד שעומרי שהוא ספורטאי על, הוא מקצוען אמיתי, מבין לחלוטין את האכזבה שלו, לוקח את זה עליי ואני גם מתנצל בפניו, אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף כל כך מוקדם. המשחק לא הסתדר מבחינת מערך, חמישה לא הלך לי טוב, זה לא קשור ליכולת רעה, אני סומך על עומרי, הוא מקצוען, צריך גם לכבד את הבן אדם. אני לוקח את זה עליי".

צפו ברן בן שמעון מדבר אחרי המופע:

מסר לליגה? "תוך כדי המסר עובר, אבל אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, אנחנו צריכים להיות קבוצה חזקה ועוצמתית, כשמגיעים לשיא צריך להבין ששם צריך לנצח, ולייצר אנרגיה כל פעם מחדש, זו תקופה מאוד מורכבת בחיים שלנו, האנרגיה היא לא חיצונית, היא יותר פנימית, יש לנו עוד ארבעה ימים משחק, אבל בהחלט גאווה גדולה לבוא לפה ולנצח 0:3 אחרי משחק כל כך חשוב כמו שהיה נגד מכבי חיפה. אני מאוד מרוצה".

ההתעניינות מאלונה ברקת: "אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם. ואני אוהב אותם, הם נותנים לי את השקט לעבוד במועדון נפלא והכל. האנשים האלה, ג'קי ומאיר אחיו, שנותנים לנו עם סגל כזה להיות ביחד כקבוצה כל היום, להתאושש וכל התנאים שצריך כדי להצליח. המועדון הזה נותן כל כך הרבה, זה המעט שאנחנו יכולים להחזיר לו ואנחנו נמשיך, כי יש לנו עוד הרבה מטרות פה, המועדון הזה יקר ללב של כולם".

אלונה ואלי ברקת. רן בן שמעון לא חושב על ההתעניינות מבאר שבע | דני מרון

יותר מחוייך מעונת האליפות בקריית שמונה: "אני מחוייך כי אני לא חושב שצריך להגיע לקצה ההר כדי ליהנות, צריך ליהנות מהטיפוס עצמו. אני נהנה עם החבר'ה האלה. אני נהנה לבוא איתם לחדר ההלבשה והייתה אווירה טובה בבוקר, אני נהנה לעשות איתם פעילויות ולהתאמן איתם, אני נהנה שיש לי שחקנים על הספסל חבר'ה צעירים שרוצים מאוד מאוד להוכיח את עצמם. אני יודע מה מקומי, לא גבוה מדי לא נמוך מדי, אלא איך אפשר להפוך את העונה הזו שנזכור אותה. צריך לזכור אותה".

המקום בפלייאוף העליון: "עדיין לא הובטח, הכל צפוף. עשינו צעד ענק ומשמעותי, אבל אשדוד זו קבוצה שבשנייה הראשונה שתישען אחורה, וזה קרה כבר, לכי להיסטוריה שלה, ברגע שנחשוב שעשינו את זה ניפול. אסור לנו לחשוב ככה, אין עליות אין ירידות, צריך לחשוב על המשחק הבא"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי