אולסק ינחת הערב. חוגג: "מחכה לראות את מתאוסיניו ויאנקוביץ' על הדשא"

ניקו אולסק | בית"ר ירושלים, רשמי

הקשר מצא טיסה, הבעלים לאחר הגעת הזרים: "כשברוש הודיע שמתאוסיניו מתעכב - פחדתי על יאנקןביץ'". השניים ייכנסו לבידוד אך בין כה לא כשירים כרגע. גרצ'קין הושאל לחדרה. בחמישי: נתניה מחכה(20:00, ספורט1)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תשלים הערב (רביעי) את מסע הרכש שלה כשהקשר ניקו אולסק ינחת בישראל בטיסה מפרנקפורט. אולסק יהיה הרכש השני של הקבוצה בחלון אחרי מרקו יאנקוביץ', שאתמול הגיע ארצה יחד עם מתאוסיניו.

הבוקר משה חוגג אף צייץ אחרי המאמצים הכבירים להנחית את יאנקוביץ' בארץ יחד עם מתאוסיניו שהגיע מברזיל: "מוכרח להודות, כשמוני ברוש הודיע לי שיש עיכוב בנחיתה בטיסה של מתאוסיניו, התחלתי לפחד על יאנקוביץ'. מחכה כבר לראות אותם על הדשא".

השניים ייכנסו כעת לבידוד בימים הקרובים, אבל גם כך לא יהיו כשירים באופן מיידי. מתאוסיניו זקוק לאימונים וייכנס לכושר בהדרגה אחרי היעדרות של חודשים ארוכים ויאנקוביץ' גם הוא היה לאחרונה ללא קבוצה ויצטרך להיכנס לכושר מחדש. השניים ישוחררו מבידוד לאחר שיציגו שתי בדיקות קורונה שליליות, אותן יוכלו להשלים ביום החמישי לבידוד.

במקביל, יממה לסגירת החלון, במועדון ניסו לצרף את מקס גרצ'קין למקרה שמגבו יעזוב, אך בבני יהודה טוענים כי אורי מגבו לא שוחרר על ידי בית"ר למרות שהתקיים מו"מ ולכן השחקן נמצא בפלונטר מסוים. במקביל, אתמול הוצע המגן להפועל באר שבע בעקבות פציעת שון גולדברג. לבסוף, גרצ'קין הושאל לחדרה עד תום העונה.

נושא גרצ'קין חשוב מאוד עבור בית"ר, משום שהשחקן שוחרר מזוריה ובכוונת חוגג לממש אופציה בחוזה שלו כדי להחתימו לשנתיים נוספות, החל מהקיץ. כמו כן, במועדון עדיין לא ירדו מאופציית צירופו של רז טוויזר, שאמנם משחק בעמדה דומה לזרים שנחתו אתמול, אך ייתכן שבית"ר תעדיף לצרף אותו לסגל או להשאילו בעקבות עזיבת אדרי ורוטמן.

לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה (20:00, שידור ישיר בספורט1), אור זהבי, נתנאל דלויה ודרור דגו הם היחידים שלא מתאמנים. שי קונסטנטין ועלי מוחמד ערכו שני אימונים רצופים בלבד, כך שייתכן ויפתחו על הספסל. טל בן חיים, אלירן עטר וירדן שועה צפויים לפתוח. "רק מחר נדע את ההרכב הסופי", נאמר לשחקנים על רקע השינויים שקורים בקבוצה לאחרונה בעקבות התפתחות הנגיף.

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, טל בן חיים, אורי מגבו, אביאל זרגרי, אופיר קריאף (עלי מוחמד), מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה.

אורי מגבו מול אור דדיה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי