אייל גולסה ויונתן כהן לא צפויים להיכלל בסגל מול חדרה

השניים מתאוששים מפציעות ויזכו למנוחה נוספת, דן ביטון מרשים באימונים ועשוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). וגם: סאגת הרכש והפספוס הגדול עם ערן זהבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של חודש ינואר יינעל מחר (חמישי) ובינתיים מכבי תל אביב לא התחזקה. גורם בסביבת השחקנים ציין הבוקר כי האכזבה הגדולה היא דווקא מההתנהלות של המועדון בקיץ, שבמהלכו, כזכור, שחקני הרכש הגיעו בשלב מתקדם וכך גם המאמן שכבר פוטר.

אותו גורם התייחס לאי צירופו של ערן זהבי והסביר את גודל הטעות של הצדדים. "ערן זה הפספוס הכי גדול של הקיץ. עוד לפני המעבר לפ.ס.וו הייתה הזדמנות, אבל הצדדים לא ידעו להשאיר את האגו בצד ולהגיע למתווה, הרי הוא רצה לחזור ומכבי רצתה שהוא יחזור. חבל".

בינתיים, מספר מועדונים בליגת העל פנו למכבי תל אביב וביקשו לקבל בהשאלה שחקנים מהסגל הרחב, ביניהם מתן בלטקסה, אדוארדו גררו וניק בלקמן שכמעט ולא זוכים לדקות משחק תחת פטריק ואן לוון. השלושה, יש לציין, לא פנו עד כה למאמן ולא ביקשו לעזוב.

ערן זהבי | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

במקביל, בצוות המקצועי נערכים למשחק הערב (רביעי החל מ-20:00, ישיר בספורט1) מול הפועל חדרה. אייל גולסה, שסובל מפגיעה בקרסול שמנעה ממנו לשחק בניצחון על בני סכנין, ייעדר שוב וזאת במטרה לא לסכנו לקראת המשחק הקרוב מול כפ"ס וצמד המפגשים מול שחטאר דונייצק.

גם יונתן כהן, ששב לאימונים מלאים לאחר שסבל מפציעה בשריר הארבע ראשי, צפוי לקבל מנוחה נוספת ולהישאר מחוץ לסגל. את גולסה אמור להחליף דן ביטון שמרשים באימונים האחרונים וזוכה לעדיפות בהרכב על פני אבי ריקן. בחלק הקדמי קיימת התלבטות בין אלסנדר פשיץ' לאיתי שכטר.

דן ביטון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי