הסאגה נגמרה: גרצ'קין חתם בהפועל חדרה, גם דומביה

מקסים גרצ'קין
מקסים גרצ'קין | דני מרון

חיזוק של הרגע האחרון לקורצקי: המגן הושאל מבית"ר וחזר לקבוצה בה שיחק ב-2018/19, גם הקשר בן ה-26 מחוף השנהב, שמשחקו האחרון נרשם בליגת המשנה ברוסיה לפני כמעט שנה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כבר נראה היה שהפועל חדרה סגרה את הסגל שלה לעונה הקרובה, אך אתמול (שלישי) התקבלה ההחלטה המפתיעה לצרף גם את הקשר סקו דומביה – אחד שלא שיחק כדורגל בשנה האחרונה והבוקר חתם רשמית בקבוצה. בנוסף אליו, גם מקס גרצ'קין חתם רשמית בקבוצה והושאל מבית"ר ירושלים עד לסיום העונה. המגן השמאלי, שחוזר על ידי לא מעט קבוצות מליגת, שב לחדרה בה שיחק ב-2018/19.

דומביה בן ה-26 שיחק בשנים האחרונות בליגה הרוסית וקבוצתו האחרונה הייתה ארמאביר מליגת המשנה, אבל הוא לא שיחק מאז חודש מרץ בעקבות השבתת הליגה כתוצאה מפריצת נגיף קורונה והעובדה שלאחר מכן הודיע המועדון על פשיטת רגל ולא נרשם לעונת 2020/21. הוא הוצע לחדרה כבר בחודש שעבר, אבל אז הסכומים היו גבוהים מדי עבור וחדרה וכעת הקשר מחוף השנהב הסכים להתגמש בדרישותיו, גם בידיעה שהחלון נסגר ברוב המדינות ושאין לו יותר מדי ברירות ובחדרה החליטו להמר עליו.

מעבר לדומביה, במועדון מקווים להגיש במהלך היום את כל המסמכים הבינלאומיים כדי להנחיתו בקרוב, אך מודעים לכך שהשחקן לא נמצא בכושר משחק ושייקח לו זמן להיכנס לעניינים: "אנחנו רוצים שייכנס לכושר לקראת הפלייאוף" אמרו בחדרה.

סקו דומביה | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי