רמי גרשון מתקרב לבני יהודה. בצי'ראי סגר, השחרור יגיע בזמן?

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

הכתומים נמצאים במגעים מתקדמים עם מכבי חיפה על שחקן ההגנה. אקס מכבי נתניה סיכם, במועדון מקווים שהשחרור מוויסלה יגיע עד חמישי ב-19:00. רז נחמיאס הוצע. בת הדין קנס את המועדון ב-10,000 ש"ח

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס מחפש בנמרצות מגן שמאלי בימים האחרונים עבור בני יהודה, וכעת באופן מפתיע מסתמן כי רכש חדש בדרך לשכונת התקווה – רמי גרשון. מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים מול הכתומים על השאלתו של הבלם עד לסיום העונה, כאשר הירוקים ישתתפו בשכרו אם וכאשר המעבר ייצא אל הפועל. בנוסף, פאטוס בצי'ראי סיכם את תנאיו בקבוצה.

החלוץ המונטנגרי, אקס מכבי נתניה, הוצע כבר לפני מספר שבועות אך לא היה מהאופציות הראשונות. כעת הוחלט ללכת עליו בעקבות הזמן שאוזל, והוא סגר את תנאיו עד לסיום העונה. כעת, במועדון מקווים שהשחרור הבינלאומי שלו מוויסלה קראקוב יגיע בזמן, עד מחר (חמישי) ב-19:00, מועד סגירת חלון ההעברות.

בנוגע לגרשון – דודו דהאן, סוכנו, אשר מצוי בקשר טוב מאוד עם הנהלת בני יהודה, הציע את השחקן בימים האחרונים למספר קבוצות בליגת העל. הכתומים, מבחינתם, כבר החתימו בלם חיזוק בחלון ההעברות הנוכחי – עוביידה חטאב. המטרה הייתה לצרף מגן שמאלי כאשר היו ניסיונות להחתים את מתן בלטקסה, אורי מגבו ומקס גרצ'קין, אך מול השלושה הקבוצה נתקלה בכל מיני קשיים שונים שמנעו את הגעתם. על כן, הוחלט לפנות למכבי חיפה.

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

גרשון בן ה-32 יכול לשחק כבלם וכמגן שמאלי. כזכור, הוא הצטרף למכבי חיפה באוגוסט 2017 לאחר שהירוקים הקדימו את מכבי תל אביב ואחרי עונת בכורה בה רשם 26 הופעות בליגת העל, הוא נמחק מהרוטציה ובשנתיים וחצי האחרונות רשם בסך הכל 16 הופעות, כשהעונה לא שיחק אפילו פעם אחת.

בני יהודה צפויה להיות התחנה השביעית בקריירה של גרשון, שהחל את דרכו בהפועל ראשון לציון ומשם המשיך לסטנדרד ליאז', קורטרייק, סלטיק, ואסלנד-בוורן, גנט וכאמור מכבי חיפה במדיה שיחק בשלוש וחצי השנים האחרונות. ברזומה של גרשון שתי אליפויות (בסקוטלנד ובבלגיה) ו-26 הופעות במדי נבחרת ישראל.

אך מלבד גרשון, בני יהודה לא ויתרה גם על מגן שמאלי. לאחר שהפועל חדרה החתימה את מקס גרצ'קין, הקבוצה של מנחם קורצקי הציעה לכתומים אז רז נחמיאס, שכן כרגע היא מחזיקה בשלושה מגנים שמאליים בסגל. נחמיאס, שרק בחלון הנוכחי עבר מהפועל חיפה לחדרה, עשוי להגיע לכתומים, ששוקלים את מועמדותו והוא נראה כאופציה האחרונה לחיזוק בעמדה זו.

רז נחמיאס | שלומי גבאי
מאור בוזגלו , רמי גרשון
מאור בוזגלו , רמי גרשון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי