בדרך לבוררות: בית"ר לא שילמה לקונטה את משכורת חודש ינואר

אנטואן קונטה | דני מרון

המגן, ששוהה בצרפת, טוען שלא קיבל את שכרו על החודש שעבר על אף שנכלל פעמיים בסגל ושותף באימוני הקבוצה. השחקן מנסה למצוא טיסה לישראל. המועדון פנה להתאחדות בנוגע להקפאת ורדסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מגן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, טוען כי לא קיבל את שכרו עבור חודש ינואר. שחקני הקבוצה קיבלו ביממה את המשכורות, אולם קונטה ששוהה בצרפת טוען שהמועדון החליט שלא להפקיד לחשבונו את השכר שמגיע לו, וזאת למרות שהיה חלק מסגל הקבוצה בחודש ינואר ואף שיחק מול הפועל חדרה והפועל חיפה.

כמו כן, השחקן התאמן עם הקבוצה במהלך חודש ינואר. בבית"ר הודיעו במהלך השבוע שקונטה שוחרר מהמועדון, אך יחד עם זאת נראה כי צעד כזה עשוי להוות פתח לקראת הליכה לבוררות. קונטה, כאמור, שוהה בימים אלו בצרפת, בזמן שבקבוצה טענו שהמגן לא עלה על הטיסה ביום ראשון בטענה שהוא עסוק.

השחקן טוען כי בשל עניין משפחתי לא יכל לעלות על הטיסה לישראל, וכעת הוא מחפש טיסה חדשה בכדי לנחות בארץ. יחד עם זאת, גם אם השחקן יצליח לעבור את התהליך הבירוקרטי ללא עזרתה של בית"ר ולהגיע לישראל, במועדון לא מתכוונים לתת לו להתאמן.

עניין אחר שיצטרכו במועדון לפתור עד מחר הוא הקפאת כרטיס השחקן של דיוגו ורדסקה. בבית"ר רוצים להשלים את תהליך הקפאת הבלם, ובמידה שלא יחול שינוי של הרגע האחרון, הבקשה תוגש לבקרה התקציבית מחר לפני סגירת חלון ההעברות ב-19:00.

ניקו אולסק ינחת הערב בישראל ויצטרף מחר רשמית לקבוצה. הקשר יעבור בדיקות רפואיות וייכנס לבידוד בן חמישה ימים.

דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי