יואב כץ לפני הדרבי: "מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בראיון ל-103FM, הבעלים של הפועל חיפה הוריד ציפיות לפני הקרב היוקרתי ב-20:45 מול היריבה העירונית: "בואו נהיה ריאליים, הם טובים מאיתנו, למרות שאני אופטימי בגלל שהרקורד שלנו יותר טוב בחמש השנים האחרונות"

(גודל טקסט)

ליגת העל תספק לנו הערב (רביעי) קרב מרתק, כאשר מכבי חיפה תארח את הפועל חיפה ב-20:45 לדרבי סופר מסקרן ויוקרתי, אשר חשוב מאוד בעיקר לירוקים, שעלולים לאבד את המקום הראשון. בצד האדום של הכרמל, בעלי הקבוצה, יואב כץ, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ומצד אחד הנמיך ציפיות, אך גם הביע אופטימיות.

"אני אופטימי בגלל שבחמש שנים האחרונות הרקורד שלנו יותר טוב ממכבי חיפה במשחקים בין הקבוצות", אמר כץ. "אני מקווה שהתהליך הזה ימשיך. אני מסתכל על זה שמכבי חיפה מובילה את הטבלה, הבקיעה הכי הרבה וספגה הכי פחות. היא עדיין נחשבת הקבוצה הכי טובה".

על ההיעדרויות הרבות בצד הירוק: "גם לנו חסרים כמה שחקני הרכב, כמו לירן סרדל ואלון תורג'מן. גם השוער כמובן, אבל רן קדוש מעולה והוא עושה עונה נהדרת. העונה הכי טובה שלו לדעתי. אני בטוח שהוא ייתן משחק מצוין היום, אבל בואו נהיה ריאליים – מכבי חיפה קבוצה יותר טובה".

לירן סרדל, צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

האם הוא ידבר עם השחקנים ב'זום' לפני המשחק: "אני אדבר איתם. בדרך כלל האספות האלה מתקיימות, אבל אני לא מתכוון להגיד מה אומר, כי זה ביני לבין השחקנים. בחלק מהאספות האלו אני מדבר ובחלק אני שותק. היום אני אדבר בקצרה".

האם הוא עדיין מתרגש ממשחקים כאלה אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל: "אם אתה לא מתרגש כשחקן וגם כבעלים אתה צריך לצאת מהעסק הזה. אם אתה לא אוהב את העבודה שלך – תמצא משהו אחר".

האם מעמדו של חיים סילבס שוב יתערער אם יפסיד שני שני משחקים רצופים: "מי שעשה אותו מועמד להדחה זה התקשורת ולא הפועל חיפה. זה בסדר, תקשורת צריכה דרמה ודם. ההנהלה צריכה בדיוק ההפך – היא צריכה שקט ורוגע. אתם עושים את העבודה שלכם ואנחנו עושים את העבודה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי