ואן לוון: "בניגוד לסכנין, פגשנו קבוצה שרוצה לשחק"

מאמן מכבי ת"א מרוצה אחרי ה-1:3 על חדרה, ניצחון הרביעי ברציפות: "זו הקבוצה שאני רוצה לראות. התגברנו על השער המוקדם. תרגלנו את ההרמות לפשיץ'". החלוץ החמיא ללבקוביץ'. קורצקי: "הכישרון קיים, מאמין שנישאר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה את הכושר המצוין שלה כשגברה הערב (רביעי) 1:3 על הפועל חדרה ורשמה ליגה רביעי ברציפות. גם שער מוקדם של האורחת בדקה החמישית לא הלחיץ את האלופה שמאזנה עם פטריק ואן לוון עומד על 25 נקודות מתוך 29. אבי ריקן השווה את התוצאה ואלכסנדר פשיץ' כבש צמד ראשון בצהוב) אחרי בישולים של דן ביטון.

ואן לוון סיכם: "הבקענו יותר אז אנחנו שמחים יותר. אני חושב שבמשחק הזה שיחקנו כדורגל טוב יותר לאורך המשחק. לעומת סכנין שיחקנו נגד קבוצה שרצתה לשחק כדורגל,  ספגנו שער מוקדם התגברנו על זה במהרה. זו הקבוצה שאני רוצה לראות ממכבי תל אביב, תרגלנו את ההרמות לפשיץ' ואני שמח שזה עבד.

לגבי רכש: "אני לא יכול לומר לך דבר על זה, אבל אני מאוד מרוצה מהקבוצה שיש לנו עכשיו. יש לנו בחורים שעובדים קשה ורצים המון ואני מקווה שנמשיך ככה".

פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

פשיץ' היה מרוצה: "בשבילי כל משחק הוא מאוד קשה. נגד סכנין לא הגעתי להרבה הזדמנויות, והפעם הגעתי להרבה יותר. אני רוצה לומר לשוער (רובי לבקוביץ') כל הכבוד כי הוא עצר לי שלושה שערים בטוחים. מאבק האליפות? הקבוצה שלי לא חושבת על מכבי חיפה, אנחנו מתאמנים כמו שצריך ואנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא.

מנחם קורצקי חווה שבוע לא פשוט כאשר קבוצתו איבדה יתרון עמוק בתוספת הזמן נגד הפועל תל אביב וכעת רשמה הפסד בכורה בתקופתו, מנגד, הנחמה היא שחדרה עדיין מעל הקו האדום. המאמן אמר: "באנו במטרה לקחת נקודות בלי קשר לגול המוקדם. במצב שלנו בסיטואציה שיש בתחתית אסור לוותר על אף משחק. באנו עם ביטחון ואמונה למשחק הזה אבל הזה אבל ספגנו גול מזריקת חוץ שאסור לנו לקבל וגם עשינו טעויות נוספות כמו באיבוד הכדור בגול השלישי. דברים כאלה יכולים לקרות אבל נגד מכבי ת"א אסור שזה יקרה".

פשיץ'. צמד ראשון בישראל | אודי ציטיאט

האם היו צריכים להעיז יותר: "יכול להיות, אף פעם לא נדע, אבל היינו מאוד שבריריים מאחורה, מכבי ת"א החמיצו כמה פעמים, נגיד את האמת, אבל ניקח דברים טובים מהמשחק הזה וננסה לתקן את הדברים הלא טובים ונסתכל קדימה, יש לנו כבר ביום ראשון עוד משחק".

השיפור מאז הגעתו והאם זה עוול אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית: "כן אני חושב שיש פה קבוצה מאוד מוכשרת וכמובן שיש שחקנים חדשים שצירפנו ועלינו להכניס אותם לכושר. הכישרון בהחלט קיים ואנחנו עם הרבה אמונה שנצליח להשאיר את הקבוצה בליגה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1031360

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי