כץ ושטרלינג תקפו, הפועל חיפה שוקלת להגיש תלונה על תקיפה

במועדון גינו את האירועים האלימים בסיום הדרבי, יואב כץ: "סאן מנחם התחיל את המהומה". המנכ"ל אורן שטרלינג: "בטלוויזיה ראו בכירים ממכבי חיפה הרביצו לשחקנים שלנו". אגאדה ספג ביקורת על ההחמצות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל חיפה לאחר האירועים האלימים בסיום הדרבי אתמול (רביעי). בצד האדום של העיר מביעים את כעסם בעיקר על כך שאנשי מכבי חיפה עלו לכר הדשא והשתתפו במהומה. בעלי הקבוצה, יואב כץ, התייחס ואמר: "אני מגנה את האלימות וחבל שזה קורה. שחקן מכבי חיפה סאן מנחם ביצע פעולה מתריסה וזה התחיל את המהומה. ראיתי את הכל בטלוויזיה וראיתי שם בעלי תפקידים ממכבי חיפה. מארצות הברית זה נראה רע. אני ונשיא מכבי חיפה יעקב שחר ביחסים מצוינים וחבל ששאר האנשים בשני המועדונים לא באותם יחסים. אני עדיין לא יודע כיצד נגיב".

מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג הגיב בחריפות ואמר לספורט1: "זאת לא הפעם הראשונה ששחקני מכבי חיפה מתחילים פרובוקציות בסוף משחקי הדרבי. לא יכול להיות שבעלי תפקידים אצלנו מושכים שחקנים כדי להרגיע, ובטלוויזיה רואים בעלי תפקידים בכירים מהקבוצה השנייה מרביצים לשחקנים שלנו. זאת בושה וזה לא יכול להיות בכדורגל. במקום שייקחו את השחקנים שלהם אז הם מרביצים. אחרי שראינו את כל הסרטונים ובמיוחד את הכניסה של בעלי התפקידים, אנחנו שוקלים את כל הפעולות – כולל הגשת תלונה על תקיפה". גורם במכבי חיפה הגיב: "הפועל חיפה עשו הכל כדי לחבל ולפגוע בנו, בכל כלי אפשרי. לצערי נפלנו למלכודת זו".

גם מבחינה מקצועית הביעו במועדון אכזבה קשה מההפסד, במיוחד לאור השליטה של הקבוצה במחצית הראשונה, שבה שחקניה היו לא מרוכזים ליד השער: "לא יכול להיות שאגאדה מגיע לכל כך הרבה מצבים ולא כובש. זה לוקסוס גדול מדי", אמרו בקבוצה. כץ התייחס ואמר: "היינו טובים אבל לא כבשנו וזה כנראה מחוסר ריכוז של החלוצים. חייבים לנצח את באר שבע".

צפו בקטטה ההמונית בסיום הדרבי

גל אראל נאבק עם מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי