פרייר סגר, ארויו צפוי לשלם את המחיר בעקבות העיכוב עם לופטה

אחרי שהשתהתה בשחרור החלוץ ("טמטום שלא מכרו אותו"), בפ"ת שוב נוטים להיפרד מהפנמי כדי לפנות מקום לאנגלי, שסיכם. גם האפשרות לשלם את שכרו מבלי שישחק על הפרק. "בושה וחרפה", אמרו במועדון על ה-2:0 להפועל ת"א

(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 2:0 להפועל תל אביב אתמול (רביעי). המלאבסים, שהיו בכושר טוב עד לדחיית המשחקים מול בית"ר ירושלים וקריית שמונה בשבועיים האחרונים, נראו רע ולמרות שניסו להילחם, זה פשוט לא היה היום של שחקניו של גיא לוזון. "צריך לעשות על המשחק הזה איקס. זה היה נראה פשוט רע. בושה וחרפה", אמרו במועדון, "לופטה היה מבוקש בבני יהודה במשך שבוע. איך לא מכרו אותו? זה טמטום".

בתוך כך, בפתח תקווה ינסו לחזק את הקבוצה בשעות האחרונות שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 אמש, במועדון מנהלים משא ומתן עם חלוץ טרנמיר רוברס מורגן פרייר. בפתח תקווה סיפרו כי למעשה העסקה די סגורה מבחינת התנאים שלה ונעשים מאמצים להנחית את השחקן בישראל בשעות הקרובות, כשאם הדבר יקרה הוא כמובן ייאלץ להיכנס לבידוד במלונית.

מי שצפוי לשלם את המחיר ככל הנראה, הוא הפנמי עבדיאל ארויו שנעשתה מחשבה מחודשת לשלבו לאחר הודעת השחרור הקודמת, אך בפועל במלאבס שוב נוטים להיפרד מהשחקן. במועדון מודעים לעובדה כי איבדו את המומנטום בכל הנוגע לשחרור ג'וסי לופטה ולכן ארויו הוא זה שעשוי לסיים את דרכו, כאשר אם לא ימצא קבוצה בשעות שנותרו ופרייר האנגלי יצטרף, מכבי פתח תקווה עשויה לשלם את שכרו מבלי שישחק.

"מאוד קשה לחזור אחרי שבועיים", סיכם הבלם אור בלוריאן את ההפסד, "אתה מצפה למשחק וכל פעם מבטלים לך. אתה צריך להישאר בקצב גבוה באימונים וזה לא קל. ראו את זה היום. הייתה חלודה".

לופטה. "טמטום שלא מכרו אותו" | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי