הבקשה נמשכה: חמד בן ח'ליפה לא יהיה בעלי בית"ר ירושלים

השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

השייח' האמירתי לא יחזיק ב-50 אחוז מהבעלות לאור משיכת הבקשה מהוועדה להעברת זכויות. עם זאת, המועדון הבהיר כי בעתיד יפנה מחדש בבקשה לאישור השותפות: "העסקה לא נפלה". חוגג: "פייק ניוז"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לפני חודשיים וארבעה ימים, חגגה בית"ר ירושלים יום היסטורי: במסיבת עיתונאים בדובאי, הודיע משה חוגג יחד עם השייח' חמד בן ח'ליפה על מכירת 50 אחוז מבעלות המועדון. בנו של השייח' אמור היה להיות חבר הנהלה בכיר ובכל העולם סיקרו את העסקה החגיגית וההיסטורית, שמשמעותה שבראש המועדון מבירת ישראל יעמוד שייח' מאיחוד האמירויות. היום (חמישי), לאחר סחבת ארוכה ומייגעת, העסקה נפלה סופית – לפחות עד הודעה חדשה, שבבית"ר מתעקשים שתהיה כזו.

הוועדה להעברת זכויות מטעם ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי בית"ר ירושלים משכה את הבקשה להעברת 50 אחוז מבעלות המועדון לידי שייח' בן ח'ליפה, לאחר שהאחרון לא הוציא את כל המסמכים הנדרשים וביניהם תעודת יושר. עם זאת, הוועדה אישרה כי למועדון קיימת הזכות לפנות בעתיד מחדש.

כזכור, כבר בתחילת חודש ינואר הודיעה הוועדה להעברת זכויות כי שייח' בן ח'ליפה לא סיפק את כל המסמכים הנדרשים לאישור העסקה, ביניהם תעודת היושר שבבית"ר ירושלים טענו שבאבו דאבי יש קושי להוציא.

בנוסף, עוד לפני שבית"ר ירושלים ביקשה ארכה לקיום העסקה בין חוגג לשייח', גורמים בהתאחדות סיפרו כי בן ח'ליפה יתבקש לספק מסמכים נוספים הנוגעים להונו האישי, אחרי שהוחלט להסיר לחלוטין את הצהרת הונו המסתמכת על אג"ח של ממשלת ונצואלה, משום שאינן סחירות.

שייח' בן ח'ליפה. פנייה עתידית עוד תעמיד אותו בראש המועדון? |

אם לא די בכך, בהתאחדות סיפרו כי הנכסים עליהם הצהיר בלבנון מניבים דמי שכירות נמוכים ושווים אינו כמתואר. למעשה, בוועדה חשדו כי הונו מוערך בכמה מיליונים בודדים ואין לו את היכולת הכלכלית לעמוד ברכישת המועדון.

בבית"ר, אגב, מכחישים את הטענות וגורם במועדון טוען: "אנחנו עוד נשוב ונגיש בקשה נוספת". עוד אפשרות שנשקלת היא להפוך את בן ח'ליפה לספונסר, אולם לא בטוח שבבקרה, שהיו"ר שלה היא סיגלית סייג שגם חברה בוועדה, תאשר מהלך כזה.

מבית"ר ירושלים נמסר רשמית: "ביקשנו למשוך את הבקשה על מנת לבחון שוב את מתווה העסקה מול השייח ולקבל החלטה בנדון. לאחר בקשת הוועדה להעברת זכויות לקבל עוד מספר מסמכים ובתקווה להמשיך בעסקה, התכוון בעלי המועדון, משה חוגג להמריא לדובאי על מנת להיוועד עם השייח' חמד בן ח'ליפה. לצערנו, השמיים עדיין סגורים ובמקום לבקש הארכה נוספת העדפנו למשוך את הבקשה הנוכחית ולהגיש בקשה חדשה. הדיווחים על כך שהעסקה נפלה אינם נכונים".

חוגג. לא ויתר על העסקה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי