אטוולד: "הייתי יותר אינטנסיבי על הקווים מאשר השחקנים במגרש"

ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מאמן נתניה הורחק ב-2:1 לבית"ר: "כנראה שאתה צריך להיות בקבוצה גדולה כדי לקבל שבע דקות תוספת". המאמן המנצח שי ברדה: "מוחמד ועדי יצאו בגלל שיעולים, לא היה להם אוויר. השחקנים האלה ווינרים"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את מכבי נתניה וחזרה לעניינים לאחר תקופה של 16 ימים ללא משחק וזאת בשל התפרצות קורונה בקבוצה. עידן ורדן הצטיין עם בישול למיכאל אוחנה (9) ושער בכורה העונה (61). אלירן עטר ספג אדום ישיר (73) ולא ישחק נגד מכבי חיפה. פרננד גורי רק צימק (76) עבור היהלומים, שאיבדו את המאמן רימונד אטוולד שמחה על החלטת שיפוט (92).

צפו בתגובות

אטוולד הסביר: "לא התחלנו את המשחק טוב. לא הזזנו את הכדור בצורה טובה מול קבוצה שחיכתה מאחור והכנסנו את עצמנו לצרות. הייתי יותר אינטנסיבי על הקווים מאשר השחקנים על המגרש, זה דבר שלא יכול לקרות. ההרחקה שלי? צחקתי על ההחלטה להוסיף חמש דקות, זה היה צריך להיות הרבה יותר ובגלל זה הורחקתי. כנראה שאתה צריך להיות בקבוצה גדולה כדי לקבל שבע דקות תוספת הזמן".

המאמן המנצח שי ברדה סיכם: "ניצחנו וזה הכי חשוב. לימדו אותי שאחרי הפסד כל מה שאתה אומר ייחשב כתירוץ. הקבוצה הזאת באה בגלים. היו לנו ארבעה גלים של קורונה. שיחקו פה שחקנים שהתאמנו שלושה אימונים בלבד. אני לא מאשים אף אחד. השחקנים שיחקו בצורה מופלאה בעיניי, כי הם נתנו את כל מה שיש להם והמחלה הזו גורמת לאנשים לשבת עשרה ימים בבית. 22 חולים, אני לא יודע אם היה דבר כזה. זה הניצחון הכי חשוב של בית"ר העונה ואני כל כך שמח. הדבר המרכזי שנאמר זה שאנחנו מתגעגעים לקהל ורוצים שהוא יחזור ויראה אותנו בפלייאוף העליון. נעשה הכל כדי שזה יקרה וזה היה ניצחון מאוד חשוב".

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | ברני ארדוב

ברדה הוסיף: "הקבוצה הזאת עברה השנה הכל, אבל אנחנו לא נדבר על זה. אנחנו ספורטאים. אמרתי להם היום שיש לנו את כל הנסיבות המקלות, אבל ווינרים לא אוהבים נסיבות מקלות. השחקנים האלה הם ווינרים. הם התאמנו שלושה אימונים אחרי עשרה ימים שלא זזו. עלי מוחמד יצא בגלל שיעולים, תמיר עדי אותו דבר, לא היה להם אוויר. לא נוח לי עם זה שאנחנו מסתגרים בדקות האחרונות, זה לא אנחנו, אבל לפעמים צריך לדעת לעשות את זה כדי להביא את המועדון הזה למקום שהוא צריך להיות בו. אני מאושר בשביל השחקנים".

על ההרחקה של אלירן עטר: "אני לא ראיתי את המקרה. אם הוא עשה משהו שאסור לעשות, אנחנו נטפל בזה במסגרת המועדון. הייתה לשחקנים המון תשוקה ורצון לנצח. אלירן בחור מספיק מבוגר ומנוסה כדי שנדבר איתו ונסגור את זה בתוך המועדון. לפעמים דברים כאלה קורים, אבל אסור שהם יקרו".

קיליאן ואן דר קאפ, אלירן עטר, אופיר קריאף
קיליאן ואן דר קאפ, אלירן עטר, אופיר קריאף | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי