המהפכה רק התחילה: אלונה רוצה מגן שמאלי ואת מיכה בקיץ. שהר יחזור?

אלי ברקת, אלונה ברקת | ברני ארדוב

ברקת מנסה לבנות את השלד לעונה הבאה: מוכנה לשלם פיצוי לאנורתוסיס ולהעניק למיכה חוזה לשנתיים. סולומון וגיל כהן במעקב, גם דין דוד ברשימות. יחזקאל אמור לפתוח מול הפועל חיפה (שבת, 14:45, ספורט1). ביטון שב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיכמה אתמול (חמישי) חלון העברות מסקרן. שלושה שחקנים הצטרפו לקבוצה במועד ההעברות, כולם שחקנים שאלונה ברקת רצתה מאוד. חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בספורט1, אמורים להיות שחקנים משמעותיים בתוך המערך של אליניב ברדה, כמו גם שגיב יחזקאל שהגיע ממ.ס אשדוד.

בנוגע לאלחמיד ישנה עדיין התלבטות. הקבוצה לא צירפה מגן שמאלי אחרי ששון גולדברג נפצע, ודודי טויטו ישחק בעמדה זו בקרב מול הפועל חיפה מחר (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1). על פי היכולת שטויטו יציג מחר, יוחלט האם הוא יהיה זה שיחליף את גולדברג בשבועות הקרובים, או שאלחמיד ימלא את משבצת המגן השמאלי החל מהמשחק הבא בגביע (נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הבא).

לברדה יהיו לא מעט חיסורים במשחק שייערך מחר באצטדיון סמי עופר. מלבד גולדברג שייעדר ככל הנראה בין חודש לחודשיים, אלטון אקולטסה סובל מדלקת בגיד, מיגל ויטור לא יהיה בסגל בשל רגישות בשריר הארבע ראשי, סינטיהו סלליך עדיין סובל מכאבים בשריר הירך האחורי וגל לוי סיים את העונה כבר מזמן. לעומתם, מריאנו בריירו שוב נבדק ונראה שהוא כשיר למשחק. הפצועים יקבלו מנוחה בתקווה שרובם יוכלו לשחק מול מכבי תל אביב, אם כי ישנה סקפטיות מסוימת בעניין הזה.

חאתם עבד אלחמיד | אריאל שלום

לגבי שגיב יחזקאל, השחקן התאמן אתמול וייתכן שיפתח כבר מחר. "היינו צריכים שחקן כזה, חסר לנו עוד גולר בחלק הקדמי, מישהו שיאיים על השער", אמרו שחקנים בקבוצה על הרכש החדש. אלונה ברקת לא מתכוונת לעצור וכאן סימנה עוד כמה מועמדים לקיץ. במועדון מתכוונים לפנות לאנורתוסיס ולנהל מה לקראת השלבים המאוחרים של העונה משא ומתן לגבי דור מיכה.

אם נושא הפיצוי יוסדר, ברקת תציע לקשר חוזה לשנתיים מתוך ניסיון לסגור אותו כבר עכשיו לקיץ הקרוב וזאת ללא תלות במכבי תל אביב. גם דין דוד נמצא במעקב, ואם לא ייצא לחו"ל, נראה שיצטרף. במועדון עדיין לא קיבלו החלטה לגבי בן שהר, שאמנם הושאל לשנתיים לקפריסין, אך לא בטוח שימשיך באפואל ועשוי לחזור לקבוצה. השחקן הרביעי שסומן הוא המגן אביב סולומון מהפועל כפר סבא, כשגם גיל כהן מאשדוד נמצא במעקב. חלק מאותם שחקנים יקבלו הצעה כבר עכשיו במטרה לבנות את השלד לקיץ.

מבחינה מקצועית, לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה, מאור מליקסון ואליניב ברדה לא תרגלו הרכב, אך בעקבות הפציעות הרבות מסתמנים מספר שינויים.מי שיחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא עמית ביטון. הבלם אמור לקבל הצעה לחוזה חדש בקרוב.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מרואן קבהא, לואי טאהא, דודי טויטו, מריאנו בריירו, דוד קלטינס, איליי מדמון, מרסלו מלי, תומר יוספי, שגיב יחזקאל, אנתוני וארן.

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי