"היינו הרבה יותר טובים מבית"ר": תסכול בנתניה

איתמר ניצן, אביב אברהם
איתמר ניצן, אביב אברהם | ברני ארדוב

היהלומים מאוכזבים אחרי ההפסד 2:1 לירושלמים: "הגענו ליותר מצבים מאשר בכל העונה". אטוולד לא ידריך מול ק"ש, בנדה: "אף אחד לא יכול להתחרות איתי". גורי ימשיך בסגל הבוגרת, כהן: "אם מפסידים, אז בדרך הזאת"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (חמישי) 1:2 לבית"ר ירושלים. בקבוצה הזהירו עוד לפני המשחק שלמרות שבית"ר מגיעה לאחר שלא שיחקה לאחרונה בשל מכת הקורונה ממנה סבלה, יש לה מספיק כישרון לנצח. לבסוף, ולמרות יכולת טובה, היהלומים איבדו שלוש נקודות חשובות.

"היינו פשוט הרבה יותר טובים מבית"ר, הגענו ליותר מצבים מאשר בכל העונה ובכל זאת הפסדנו. חבל, אלו נקודות חשובות מאוד להמשך", אמרו בנתניה. אם לא די בצרות, ריימונד אטוולד מחה לקראת הסיום על תוספת הזמן והורחק על ידי השופט יגאל פריד, כשהוא נראה מסמן לו עם האצבעות "well done". המאמן ההולנדי לא יעמוד על הקווים ביום שני מול קריית שמונה.

מי שהפתיע בכשירותו והיה טוב שנכנס הוא לאמק בנדה, שזכה למחמאות כאשר הוא גם הצליח לסחוט מחלוץ בית"ר ירושלים, אלירן עטר, כרטיס אדום. בסיום המשחק, הקשר פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו: "אף אחד לא יכול אף פעם להתחרות איתי, אני מסוג האנשים שרוצה שתנצח גם".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎

פרננד גורי צפוי להמשיך בסגל הקבוצה הבוגרת עד תום העונה. בעקבות העובדה שנתניה לא התחזקה בשחקן זר ביום האחרון של חלון ההעברות, היהלומים ינסו "לבשל" את החלוץ הכישרוני, שאתמול נכנס כמחליף ואף כבש שער בכורה.

"אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים אבל אני חייב להגיד שאני מאוד גאה בחבר'ה", סיכם בסיום הקפטן אלמוג כהן. "נלחמנו, היינו הקבוצה הדומיננטית. הגענו להרבה הזדמנויות, משקופים וכו'. באנו לשחק כדורגל ויש דרך גם להפסיד. אם מפסידים אז בדרך הזאת. אני עוקב אחרי מכבי נתניה המון שנים ושיחקתי פה עוד לפני 12-13 שנים. אני חושב שהכדורגל שאנחנו מייצגים הוא שמח והתקפי ובמשחק הזה ראינו מכבי נתניה שמחה, תוקפת שנהנית מהמשחק. אני מקווה שבמשחק הבא נשחק אותו הדבר ורק נכבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי