ההפתעה של ואן לוון: ייני צפוי לפתוח בקישור האחורי

שרן ייני | אריאל שלום

בעקבות היעדרות גלזר המוצהב, מאמן מכבי ת"א צפוי לעלות עם הקפטן במרכז השדה מול הפועל כפ"ס (שבת, 19:45, ספורט1). גם פיבן תורגל בעמדה זו. כהן יחזור לסגל, עדיין אין החלטה לגבי גולסה וריקן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עושה הפרדה בין המשחק מול הפועל כפר סבא מחר (שבת, 19:45, שידור ישיר בספורט1) לבין המפגש היוקרתי בסיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית ביום חמישי בבלומפילד מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון (21:55, שידור ישיר בספורט1).

האלופה מבינה את חשיבות המשחק מול הקבוצה מהשרון מחר, שכן אם תנצח בו היא תעפיל זמנית למקום הראשון בפעם הראשונה העונה, ולאחר מכן תייחל לאיבוד נקודות של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים, אשר תיפגשנה ביום שני.

במכבי ת"א מכבדים את הקבוצה של אלישע לוי וטוענים שמדובר בקבוצה התקפית, טובה ומהירה שתקשה. דן גלזר ייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ומי שאמור להחליפו כקשר אחורי הוא הקפטן, שרן ייני. גם שחר פיבן תורגל בעמדה הזו.

גלזר. ייעדר | אריאל שלום

לסגל ישוב יונתן כהן, אשר החלים מפציעה בשריר הארבע ראשי וצפוי לקבל דקות משחק. אייל גולסה התאושש גם הוא מפציעה בקרסול, אך ההחלטה האם ייכלל בסגל תתקבל רק מחר על ידי פטריק ואן לוון והצוות הרפואי. כך גם לגבי אבי ריקן, שסיים את המשחק מול הפועל חדרה עם פציעה בשריר הירך האחורי.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, שרן ייני, דור פרץ, דן ביטון, מתן חוזז, אדוארדו גררו, אלכסנדר פשיץ'.

כהן. חוזר לסגל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי