דדיה ייעדר מספר שבועות, ברדה יוכרז כמאמן בראשון?

אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

שחקן העבר יישאר על הקווים עד סוף העונה אם יביע רצון בכך בפגישה עם ברקת, המגן פרק את כתפו. "אם הם כבשו בנבדל, היה ראוי לפחות לבדוק", אמרו בב"ש אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה. סילבס: "התוצאות לא מספיק טובות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נראתה בדרך הבטוחה להתאושש מהתבוסה הביתית נגד מ.ס אשדוד באמצע השבוע, אך שערים מאוחרים של הפועל חיפה קבעו 2:2 וחלוקת נקודות מאכזבת עבור שתי הקבוצות בסמי עופר היום (שבת). מחזיקת הגביע ניצחה רק במשחק אחד מתוך חמשת האחרונים שלה בליגה ועלולה לאבד את המקום הרביעי בהמשך המחזור, בעוד עבור החיפאים המצב עגום אף יותר והם יכולים רק להתנחם בכך שהצליחו לחלץ נקודה אחרי ההפסד בדרבי ביום רביעי.

מעבר לאיבוד הנקודות, בסיום המשחק המועדון מבירת הגנב הודיע על בשורה רעה נוספת מבחינתו: אור דדיה, שפרק את כתפו במהלך ההתמודדות, צפוי להיעדר מספר שבועות. בנוסף, במועדון ישוחחו מחר עם אליניב ברדה ותתקבל החלטה סופית לגבי עניין המאמן. ברקת הבהירה לברדה כי במקרה שירצה להמשיך היא תכריז עליו כמאמן. במועדון ממתינים לאישור וברדה ימסור את החלטתו מחר.

בסיום המשחק, ברדה ניסה להסביר כיצד קבוצתו הצליחה לאבד את הניצחון: "היה משחק של שתי מחציות. הראשונה הייתה יוצאת מהכלל שלנו, עם שערים ומצבים. בחצי השני, באופן טבעי שלא רצינו שיקרה, הלכנו אחורה ואפשרנו להם לייצר מצבים. ממה שאני מבין השער הראשון שלהם היה בנבדל, אז אם יש VAR ראוי לפחות לבדוק. החצי השני היה יכול להיות יותר גרוע, אבל עם הבעיטה של מרוואן קבהא בסוף זה גם היה יכול להתהפך לטובה. ה-2:2 מוצדק בסופו של דבר".

היציאה של מלי פגעה בקישור: "זה קרה קצת לפני החילופים, ידענו שהם ינסו לצאת קדימה והכנסנו עוד מישהו התקפי כדי לנסות לתפוס אותם בהתקפת מעבר. בדיעבד זה היה פחות טוב".

לא מתלהב לאמן את הקבוצה באופן קבוע: "זה לא עניין של לא מתלהב. אני איש מערכת ואעזור כל עוד אני יכול. מי שצריך לדעת מה עמדתי בעניין, יודע. אפשר לדבר עוד על המשחק, לשחקנים שלי מגיע יותר מהתוצאה של היום. זה מאכזב, אבל יש לנו גביע ביום ראשון ואנחנו נתכונן אליו".

הניצחון חמק מידיה של ב"ש | מאור אלקסלסי

שגיב יחזקאל על הופעת הבכורה: "אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק, שלטנו ברובו, נגררנו למומנטום שלהם והם הצליחו לחזור. אנחנו נלמד מהטעויות ונשתפר לקראת המשחק הבא נגד מכבי ת"א.

בצד השני, המאמן חיים סילבס התייחס לחוסר החדות של שחקניו עד השער של ניסו קפילוטו בדקה ה-75: "יוצאים מאוכזבים כי בכל משחק בית אנחנו רוצים לנצח. בתחילת המשחק הכנסנו את עצמנו לבור, אני לא יודע למה עשינו את זה, כנראה בוחנים את עצמנו מנטלית. הייתה התגוששות כזאת בין שתי הקבוצות ומה שהכריע זה שתי פעולות טובות שהם עשו, במיוחד עם טעות שלנו בגול השני. היה אתגר מנטלי גדול במגרש הפתוח, כל איבוד כדור עשה לנו עבודה יותר קשה. היינו ראויים ל-2:2 הזה והיינו יכולים לעשות יותר מזה, מצד שני עם המשקוף בסוף היינו יכולים לספוג. לראות משחקים של הפועל חיפה זה כיף כי יש מלא גולים, אבל אנחנו לא מצליחים לנצח וזה מתסכל".

שואפים לפלייאוף העליון, אך לא מביאים תוצאות: "נכון, אנחנו לא מביאים תוצאות מספיק טובות כרגע ועובדים קשה כדי להפוך את זה. השחקנים נלחמים, הגענו יומיים וחצי אחרי דרבי טעון ועוד נכנסנו לבור 2:0 פה. יש פה שחקנים טובים, קבוצה טובה שמשחקת רוב הזמן כדורגל טוב וחיובי. לפעמים צריך קצת מזל וברכה, וגם יכולת".

הוציא את אראל מלול, שצוינו בדו"ח של ליאני: "אני חושב בעיקר על מה שאפשר לעשות בכל משחק, אין אפשרות לחשוב יותר מדי קדימה. היינו צריכים קצב במשחק ומי ששיחק דקות ארוכות במשחק הקודם זה שאב ממנו אנרגיה. תכננו לעשות את החילופים יותר מאוחר אבל המשחק דרש אחרת. שמח שחזרנו והוכחנו שוב אופי והגענו למצבים כדי לנצח את המשחק, בכדורגל ולא במזל, מצד שני אם אנחנו פותחים כך – אולי אנחנו לא ראויים ליותר".

סילבס. התוצאות לא מספקות כרגע | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי