צפו בתקציר: 0:0 לאשדוד מול סכנין

משחק חלש מאוד בי"א: אחרי הניצחונות המרשימים על הירוקים והקבוצה מבירת הנגב, חניכיו של רן בן שמעון נעצרו. בכורה לספורי. הקבוצה של ניסו אביטן, מנגד, קטעה רצף שלושה הפסדים. שני השוערים היו מובטלים

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים וסופר מרשימים על מכבי חיפה והפועל באר שבע, מ.ס אשדוד נעצרה הערב (שבת) כאשר נפרדה ב-0:0 ביתי מבני סכנין. הפעם, הקבוצה של רן בן שמעון הייתה הרבה פחות מרשימה מאשר בשני המשחקים האחרונים, התקשתה מאוד ואפשר להגיד שחניכיו של ניסו אביטן היו עדיפים, על אף שהם הם לא הבריקו, בלשון המעטה.

אשדוד שיחקה היום ללא שלומי אזולאי הפצוע, וכמובן ללא שגיב יחזקאל שעזב להפועל באר שבע בסוף חלון ההעברות. רמזי ספורי ערך בכורה, עלה בהרכב אך הוחלף בדקה ה-60. פאהד באיו, אגב, נפצע ונאלץ להתחלף בדקה ה-40 על ידי יעקב בריהון.

סכנין, מבחינתה, אמנם לא ניצחה אך קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים. היא טיפסה זמנית אל מעל הקו האדום, למקום ה-12, כאשר במאזנה 19 נקודות – אחת יותר מהפועל חדרה מהמקום ה-13 (משחק חסר) ושלוש יותר מבני יהודה האחרונה (שני משחקים חסרים).

רמזי ספורי | לירון מולדובן

כאמור, הקבוצה של אביטן הייתה טובה יותר לאורך רוב הזמן, אך שתי הקבוצות מיעטו מאוד להגיע להזדמנויות במהלך המשחק. לא ניתן לציין אפילו איום אחד משמעותי באמת לאורך כל 90 הדקות, אולי למעט נגיחה של איהאב גנאים לעבר שער אשדוד מקרן בדקה ה-44.

לקראת הסיום ואחרי פתיחת טובה של סכנין למחצית השנייה, השליטה חזרה למ.ס אשדוד. הקבוצה מהמקום השלישי ניסתה לפתח התקפות ללא הצלחה ולא תרגמה את ההחזקה בכדור למצבים. בדקה ה-94 סכנין יצאה למתפרצת, בסיומה נייג'ל האסלביינק מצא את עטאא ג'אבר שבעט כדור שנהדף על ידי יואב ג'ראפי. דיין רקלי המשיך מהריבאונד אל הרשת מקרוב בקלות, אך היה בנבדל ברור.

בירם כיאל, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר | לירון מולדובן

הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו (שלו הרוש, 60), מוחמד כנעאן (עידן דהן, 80), רמזי ספורי (עוז בילו, 60), דין דוד, פאהד באיו (יעקב בריהון, 40).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, חגי גולדנברג, מארון גנטוס, יזן נסאר, איהאב שאמי, איהאב גנאים, בירם כיאל, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי (נייג'ל האסלביינק, 72), אוסאמה חלאילה (דיין קלי, 82).

ניסו אביטן | לירון מולדובן
רן בן שמעון, ניסו אביטן | לירון מולדובן
אוסאמה חלאילה, רועי גורדנה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי