ברדה הודיע: "אשאר עוזר מאמן". ברקת פנתה למימר ולרוני לוי

המאמן בחר לשוב לתפקידו "לאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם משפחתי ורופאיי". הבעלים פנתה לאקס חדרה, שעשוי לחתום עד תום העונה. גם המאמן שפוטר מבית"ר ירושלים זכה לפניה. בלבול הוא המועמד הנוסף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מאז עזיבת יוסי אבוקסיס, הפועל באר שבע לא מצליחה לייצר יותר מהסגל שלה. פרט לניצחון הדחוק על כפר סבא, במועדון עדיין מחכים לשינוי מהסגל הנוכחי ונראה כי הוא יגיע בעיקר בעזרת חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה, כשגם שגיב יחזקאל שערך אתמול הופעת בכורה ב-2:2 נגד הפועל חיפה אמור לתרום את החלק שלו. במועדון ממתינים גם לשינויים בקיץ, אבל עד אז אלונה ברקת מצפה שבזכות הכסף שהשקיעה בחלון, באר שבע תוכל להעפיל לליגה האיזורית בתום העונה דרך המקום השלישי. 

שינוי ראשון שיקרה כבר בימים הקרובים הוא מינוי מאמן חדש. הבוקר הודיע אליניב ברדה כי הוא לא מעוניין להישאר המאמן הראשי ושברצונו לשוב לתפקיד העוזר, מה שהוביל את אלונה ברקת לפנות לשרון מימר ולרוני לוי. לגבי מימר, הוא צפוי להיכנס למו"מ על חוזה לחצי העונה הקרובה. נזכיר כי מימר, שלאחרונה פוטר מהפועל חדרה, היה עוזרו של ברק בכר בהפועל ב"ש בעונת האליפות הראשונה (2015/16), עד שעזב להפועל כפר סבא. הבעלים פנתה גם לרוני לוי שפוטר מבית"ר ירושלים בתחילת העונה הנוכחית.

אליניב ברדה פנה לקהל דרך דוברות המועדון ומסר: "אוהדים יקרים, לאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם משפחתי ורופאיי, החלטתי בשלב זה להישאר בתפקידי כעוזר מאמן ולהמשיך להתפתח בתפקיד המנהל המקצועי. זו זכות גדולה עבורי להשתייך למועדון. אמשיך להתמקד בהצלחת הקבוצה והגשמת מטרותיה".

נכון לכתיבת שורות אלה, נראה כי מימר יתמנה למאמן הקבוצה בחוזה קצר עד הקיץ, אך גם קיימת האפשרות שברקת תשנה את דעתה ותחליט בסופו של דבר למנות מאמן בחוזה לעונה וחצי. כזכור, עוד לפני אופציית מימר ברקת שקלה להחתים את מרקו בלבול שהוא המועמד השלישי.

מימר. בקרוב על הקווים בטרנר? | אריאל שלום

שחקן בקבוצה אמר עוד לפני ההחלטה של ברדה: "אנחנו רוצים שברדה יישאר, אבל אם הוא באמת רוצה להישאר כעוזר צריך מאמן קבוע. חוסר הוודאות הזה לא משרת אף אחד. אלונה חייבת להכריז היום על מאמן. אי אפשר להתכונן כך למכבי ת"א".

אתמול, לאחר ה-2:2 נגד הפועל חיפה, ברדה נכנס בסיום לחדר ההלבשה, הסתכל על השחקנים ואמר להם: "כולם להרים את הראש, יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב". אוהד לויטה נראה כעוס בסיום על השערים שספג. הוא פנה לשחקנים ואמר להם: "ננצח את מכבי תל אביב. צריך לשכוח מכל מה שקרה פה היום".

גם לואי טהא ומריאנו בריירו זעמו על המעידה, אך לא הטיחו דבר בשאר השחקנים. לא ברור האם הכעס של לויטה נובע בעקבות ההתלבטות של המועדון לגבי העונה הבאה. ללא קשר לעתידו, במועדון שוקלים להחתים את אופיר מרציאנו בקיץ, כשגישושים ראשונים החלו מול סוכנו דודו דהאן. 

אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

רגע לפני השערים שספגה הקבוצה, ברדה ערך שני חילופים, כשחטואל ומלי פינו את מקומם, מה שקרה אולי בשל חוסר הניסיון של המאמן. "לא היה שום צורך לבצע חילוף כפול", אמרו בקבוצה, "אבל אליניב עוד ילמד מזה". על המשחק עצמו אמרו במועדון: "במקום לגמור את המשחק מוקדם, ספגנו ומאז השער הראשון שלהם הלכנו אחורה. הקבוצה נכנסה ללחץ וזה לא מתאים לנו".

מרואן קבהא ("מאז השער השני ועד הסיום, הוא היה הכי קרוב לכיבוש. חבל שהכדור לא נכנס", אמרו במועדון) עשוי לחזור להרכב במשחק הגביע ביום ראשון הבא נגד מכבי תל אביב, כשגם אלחמיד אמור לפתוח בו. רוסה יהיה בסגל אבל רק לאחר שיתברר באיזה כושר הוא נמצא יוחלט לגביו. בעקבות העובדה שלא הצליחו להחתים מגן שמאלי, במועדון שקלו להציב את חאתם עבד אלחמיד בעמדה הזאת, אבל הבישול של טויטו אתמול עשה כאב ראש לצוות המקצועי. לכן, אלחמיד עשוי לפתוח כבלם במשחקים הקרובים בליגה כשאופציית דוד קלטינס נלקחת בחשבון לעמדת המגן הימני (עשוי להיות מורחק ממשחק אחד בכפוף להחלטת ההתאחדות לגביו ובמשחק הזה עשוי אלחמיד לתפקד כמגן בגלל פציעת אור דדיה).

טוויטו. יצר כאב ראש לצוות המקצועי | מאור אלקסלסי

על פציעת דדיה אתמול אמרו במועדון: "זאת מכה קשה כי גם שון פצוע. יכול להיות שנצטרך לאלתר". כהרגלו, ג'ונתן אגודלו לא סיפק יותר מדי עבודה ליריבה ונראה שישוחרר בתום העונה. במועדון מקווים שחלק מהפצועים יחזרו למשחק הגביע, כך שניתן יהיה לייצר הרכב חזק יותר למשחק.

"יש עוד הרבה זמן עד המשחק, יכול להיות שחלקם יחלים", אמרו במועדון. אחד מאותם שחקנים הוא מיגל ויטור, שיערוך השבוע בדיקת הדמיה לאור הכאבים מהם הוא סובל באזור השריר הארבע ראשי. שון גולדברג, סינטיהו סלליך וגל לוי שגמר את העונה ייעדרו בכל מקרה. במועדון מקווים שאלטון אקולטסה יוכל להיות בסגל.

ברקת אתמול. כבר פנתה למימר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי