רפואה בטוח: "למרות הקורונה, קריית שמונה תחזור חזקה יותר"

קובי רפואה | אריאל שלום

הקבוצה הצפונית תארח את נתניה בשני אחרי התפרצות הנגיף בשורותיה ולשמחתו של המאמן, ברטקוס חזר לאימונים, כשגם דהן, מזרחי וטורה יצטרפו לאימון המסכם. במועדון נפרדו בצער מאיש המשק אלברטו ישראל, שהלך לעולמו

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תארח מחר (שני) את מכבי נתניה לאחר התפרצות הקורונה בשורותיה בשבועיים האחרונים. לא פחות מ-13 שחקנים נמצאו חיוביים בסגל של קובי רפואה ורק לפני ארבעה ימים הקבוצה חזרה לפעילות. שלושת הנדבקים האחרונים שאובחנו בקבוצה, הבלם אורי דהן והקשרים אופיר מזרחי וסאקו טורה, ישובו רק הערב לאימונים.

רפואה יחליט לגבי ההרכב הפותח לאחר האימון המסכם והבשורה הטובה מבחינת המאמן היא חזרתו של השוער דז'יוגאס ברטקוס לאימונים, כאשר גם זיו מורגן, עידן נחמיאס, גיא בן לולו ואדריאן רוצ'ט שבו לפעילות. "אנחנו שמחים לחזור למגרש אחרי תקופה ללא פעילות, לעבוד קשה ולהמשיך לנסות להגשים את היעדים שלנו", אמר רפואה לקראת המשחק, "למרות הקורונה, קריית שמונה תחזור חזקה יותר".

בנושא אחר, במועדון הצפוני נפרדו אתמול מאיש המשק הוותיק, אלברטו ישראל שנפטר בגיל 68: "אלברטו ששימש כדמות אב וכחבר של כל כך הרבה שחקנים, אנשי צוות, מאמנים והנהלה, מסר את נשמתו לבורא בערב שישי. המועדון מחזק את המשפחה והחברים. מי ייתן ולא תדעו עוד צער. תנצב"ה", נמסר בהודעת קריית שמונה.

ברטקוס חזר לאימונים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי