יורו 2020 ומשחקי ההכרעה בליגת האלופות בדרך לישראל?

אצטדיון בלומפילד | אריאל שלום

ההתאחדות לכדורגל אישרה כי לאור מיליוני המתחסנים נגד קורונה והחשש של אופ"א שהמשחקים הגדולים הקיץ ייערכו ללא קהל, היא הציעה להעתיק אותם לכאן. נשיא אופ"א השיב כי מדובר באפשרות שתילקח בחשבון במידת הצורך

(גודל טקסט)

משרדי הבריאות והתרבות אישרו כי כבר בשבוע הבא ייערכו אירועי תרבות ראשונים בישראל תחת "תו ירוק" וכולנו תקווה וציפייה שמבצע "חוזרים לחיים" יניב תוצאות ויאפשר חזרה מהירה לשגרה. כעת המטרה של ראשי הכדורגל בישראל היא לפתוח גם את אצטדיוני ארצנו לאוהדים עוד בשבועות הקרובים ובהתאחדות חושבים צעד אחד קדימה וכבר בוחנים אפשרות להעתיק ארצה אפילו את משחקי ההכרעה בליגת האלופות והליגה האירופית ומספר מפגשים של יורו 2020 שייערך בקיץ.

הבוקר (ראשון) אישרה ההתאחדות כי היו"ר אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר שוחחו בשבוע שעבר עם נשיא אופ"א אלכס סאפרין ובכירי הארגון על האפשרות לארח חלק ממשחקי יורו 2020 בישראל, כמו גם את השלבים המכריעים של משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית, זאת אם התחלואה באירופה לא תאפשר בחודשים מאי-יוני קיום משחקים בנוכחות קהל.

על פי הודעת ההתאחדות, "נשיא אופ"א הודה להתאחדות על הנכונות לסייע, הביע הערכה גדולה לאופן בו ישראל מתמודדת עם נגיף הקורונה כמו גם לקצב ההתחסנות ואמר כי אם לא יחול שינו חיובי ביבשת בחודשים הקרובים, האפשרות בשלב זה לקיום משחקים במסגרת ליגת האלופות והליגה האירופית באצטדיונים הגדולים בישראל בהחלט תילקח בחשבון".

עוד אמרו בהתאחדות כי מבחינת הגורמים הבכירים באופ"א, שעוקבים באופן רציף אחר ההתפתחויות בישראל בכל הקשור למאבק בנגיף הקורונה ולקצב ההתחסנות, יש הערכה כי ישראל עשויה להיות חממה לחדשנות בנושא. "הצדדים צפויים להמשיך לבחון בחיוב את היתכנות קיום המשחקים בישראל", נמסר.

ליאו מסי בישראל
ליאו מסי בישראל עם ארגנטינה. יגיע גם עם ברצלונה בקרוב? | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

אגב, בישיבת ההנהלה של ההתאחדות לכדורגל הודיע המנכ"ל רתם קמר על סיום תפקידו בהתאחדות בתום העונה הנוכחית לאחר שמונה שנים, מאז מינויו באוגוסט 2013 מתפקיד הסמנכ"ל אותו מילא שש שנים. "ההתאחדות לכדורגל הייתה עבורי בית שני ויש לה חלק עצום בהתפתחות שלי כאדם וכאיש מקצוע. הכדורגל הישראלי הוא האהבה הגדולה ביותר שלי ועשיתי למענו כמיטב יכולתי לאורך כל הדרך. אני בוחר לסיים את המסע הזה, ולצאת לאחר חדש, כאשר ההתאחדות לכדורגל, חרף משברים מאתגרים לאורך השנים, מבית ומחוץ, איתנה מבחינה כלכלית, מגובשת, מובילה דרך מקצועית ברורה ונהנית מכוח אדם שאין שני לו באיכותו, בידע שלו ובמסירותו לטובת הענף", אמר היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי