אבוקסיס: "הפועל ת"א בכושר נהדר". פוצ'יבה ודוס סנטוס יפתחו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | בני יהודה

מאמן בני יהודה יערוך בכורה מחודשת על הקווים מול האדומים בשני (20:00, ספורט1): "למדתי כל הסגל". בכורה לאמריקאי, הבלם יחזור אחרי תקופה ארוכה. גם זריהן יפתח, נחמיאס וגלזר לראשונה בסגל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס היה צריך כבר לערוך את הבכורה המחודשת שלו על הקווים בבני יהודה, אך שני משחקים של הכתומים נדחו – גם מול בית"ר ירושלים וגם מול קריית שמונה, זאת לאחר שהיריבות של הקבוצה משכונת התקווה סבלו מהתפשטות של נגיף הקורונה. מחר (שני) המאמן סוף סוף ידריך לראשונה את שחקניו החדשים-ישנים, כאשר בני יהודה תגיע לבלומפילד כאורחת למפגש מול הפועל תל אביב (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1).

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות והתייחס לחזרתו לשכונת התקווה: "התחושות הן כיפיות. זה מועדון שהעברתי בו את רוב קריירת האימון שלי. נכון שהקבוצה נמצאת במצב לא טוב, אבל כל מי שהוא חלק מהמועדון נרתם ועושה הכל כדי שנצא מהמצב הזה אל דרך חדשה. השבועיים האלה נתנו לי את הזמן ללמוד ולהכיר את השחקנים בצורה טובה יותר. אני חייב להודות שהיו שחקנים שלא הכרתי לפני שחזרתי. למדתי את כל השחקנים בסגל וכמובן שהיום אני יותר מודע ליכולות ולמבנה האישיות שלהם".

המפגש מול חניכיו של ניר קלינגר: "הפועל תל אביב נמצאת בכושר נהדר בכל המשחקים מאז שהם התחזקו בלא מעט שחקנים חדשים וטובים. רואים את זה גם בתוצאות וגם ביכולת, מחכה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיות במיטבנו בשביל לצאת מהמשחק הזה עם הנקודות".

שחקני בני יהודה | קובי אליהו

בני יהודה נמצאת כרגע במקום האחרון בטבלה, אך עם משחקים חסרים ביחס לשאר היריבות שלה בתחתית ובמועדון הגדירו את המשחק מחר כ"משחק קריטי" הניצחון האחרון של הכתומים היה מול אותה הפועל ת"א שהיא תפגוש מחר, בשלהי חודש נובמבר. מאז, הם לא ניצחו עשרה משחקים ברציפות. ג'ורג' פוצ'יבה יערוך הופעת בכורה ויעלה בהרכב, כאשר גם אליסון דוס סנטוס ישוב ל-11 לאחר היעדרות ארוכה – מאז המשחק מול הפועל כפר סבא במחזור השלישי.

עמית גלזר ורז נחמיאס, שני הרכשים של היום האחרון של חלון ההעברות, ייכללו בסגל וצפויים לפתוח על הספסל. פאטוס בצי'ראי לעומתם עדיין לא ישחק. ניב זריהן יפתח בהתקפה ואמור לשתף פעולה עם מוחמד גדיר ואלמוג בוזגלו. מתיאה ליואיץ' ימשיך להיעדר זכר להרחקתו לשלושה משחקים.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, עוביידה חטאב, עמית כהן, ג'ורג' פוצ'יבה, שי מזור, ניב זריהן, אלמוג בוזגלו, מוחמד גדיר.

ניב זריהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי