מנכ"ל סכנין על תקרית אבו יונס ואביטן: "ביקורת מקצועית"

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

לאחר העימות בין היו"ר למאמן, חאלד דוכי דיבר ב-103FM על מערכת היחסים בין השניים ("יש אמוציות אחרי משחק"), על היכולת ההתקפית החלשה ("העסק לא עובד") והבטיח שנציגת המגזר תישאר בליגה ("נדע לצאת מהמשבר")

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בעקבות היכולת הדלה של בני סכנין, והעימות בין יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס למאמן הקבוצה ניסו אביטן, מנכ"ל המועדון, חאלד דוכי התראיין היום (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הסערות שהיו במועדון בתקופה האחרונה ועל סיכויי הקבוצה להישאר בליגה.

האזינו לראיון המלא

כזכור, יו"ר הקבוצה שקל לפטר את אביטן מיד לאחר הפסד הקבוצה להפועל כפר סבא במחזור הקודם, ועל כך אמר חאלד דוכי: "אמרתי גם לאבו יונס ואני אומר לכולם – יש אמוציות אחרי משחק. לפעמים זה נורמלי שבן אדם נותן ביקורת, ולפעמים זה בעצבנות. זה קורה. העצה שלי לכולם היא ללכת הביתה אחרי משחק רע ולתת את הביקורת למחרת. ככה היא תהיה יותר אפקטיבית".

בני סכנין כבשה 10 שערים בלבד עד כה ב-20 משחקים, ומצב הקבוצה לא טוב. על כך אמר המנכ"ל: כולנו רואים שהעסק לא עובד ואולי זו הביקורת בעצם. אנחנו לא מבקיעים, לא מביאים נקודות וגם אם כן זה בקושי 0:1. זה אומר הרבה. או שיש בעיה בשיטת משחק או שהחלוצים לא מספקים את השערים. אבל אם תראה את הסגל, כל קבוצה תרצה סגל כזה. אם הייתי משוכנע שהמאמן לא מתפקד – הוא לא היה אצלנו. המאמן קובע את הסגל, אני הבאתי לו את כל מי שהוא ביקש. יש לו את הכלים ואת השחקנים".

כשנשאל על סיכויי הקבוצה להישאר בליגה, דוכי היה חד משמעי וסיפק הצהרה: "בני סכנין לא תרד ליגה. התחזקנו ויחד עם שאר הסגל המצוין נדע לצאת מהמשבר הזה. אנחנו נשארים עם ניסו, אין לנו עניין לפטר מאמנים. כשהחתמנו אותו זה מתוך כוונה שיישאר איתנו עד סוף העונה, ואם נהיה מרוצים אז נמשיך יחד. בואו נסכים שהעבודה הזאת קצת אכזרית, לא רק בסכנין אלא בכל מקום. אם אין תוצאות טובות מחליפים מאמנים".

אבו יונס. חייבים לנצח את אשדוד
אבו יונס. חייבים לנצח את אשדוד | צילום: עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי