בדרך לבירת הנגב? רוני לוי נפגש עם אלונה ברקת

אחרי שהבעלים הבהירה לו ולמימר כי ההחלטה תלויה באורך החוזה, מאמן בית"ר לשעבר נועד עמה לשיחה שעל פי מקורבים הייתה חיובית. החתימה עם ויטור בקרוב. וגם: מה אמר ברדה לברקת?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקראת הכרעה: אלונה ברקת תקבל בקרוב החלטה לגבי זהות המאמן הבא של הפועל באר שבע ומסתמן כי מי שמתקרב לקבלת התפקיד הוא רוני לוי, נפגש הערב (שני) עם הבעלים. מקורבים לעסקה סיפרו כי הפגישה הוגדרה כחיובית וברקת הבטיחה להשיב למאמן תשובה סופית במהלך השבוע. יש לציין כי ברקת ערכה שיחה טלפונית עם שרון מימר, לאחר שהבוקר הבהירה לשניים כי ההחלטה לגבי המאמן תלויה באורך החוזה, כלומר במקרה שימונה מאמן שיעמוד על הקווים גם בעונה הבאה לוי הוא זה שיוחתם, בעוד אם זה יהיה מינוי רק עד תום העונה – מימר יקבל את התפקיד.

כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, אליניב ברדה שוחח אתמול עם ברקת והודיע לה כי החליט לא לאמן העונה את הקבוצה ובעקבות כך פנתה ברקת למימר.

"אלונה מתלבטת בין החתמת מאמן לשלושה וחצי חודשים לבין מאמן שיחתום כאן עד תום העונה הבאה. אם זה יהיה חוזה קצר – מימר יבחר. אחרת, זה יהיה רוני לוי", אמר מקורב לבעלים. מרקו בלבול הוזכר כמועמד למקרה שיוחלט להחתים מאמן לטווח ארוך או לחילופין, אם הדברים לא יסתדרו עם לוי. נכון לליל אמש, ברקת עדיין התחבטה בשאלה הזאת.

ההתלבטות של ברקת נובעת מכמה סיבות. היא מרגישה שהיא רוצה לבצע מעין מהפכה בקיץ, שתכלול הגעת ליגיונרים בכירים והחלפת חלק מהזרים יחד עם המאמן. מצד אחד, היא מרגישה שבקיץ יהיה לה עוד אופציות ואולי גם רעיונות חדשים. מצד שני, היא רוצה שהמאמן בעונה הבאה יהיה חלק מהתהליך כבר עכשיו כדי להכיר את המועדון.

אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

בשיחה עם ברדה אתמול הבהיר האחרון כי הוא רוצה להיות מנהל מקצועי בעונה הבאה. ברקת הבטיחה לו את התפקיד הזה. ברדה יהיה אמון, יחד עם הסקאוט דודו עזריה, על נושא הרכש – בשיתוף המאמן כמובן. כפי שפורסם כאן אתמול, מיגל ויטור סיכם את תנאיו לעונה הבאה. ההודעה הרשמית צפויה בימים הקרובים. ההערכה היא שזאת תהיה העונה האחרונה של הבלם בן ה-31 בקבוצה.

חאתם עבד אלחמיד יערוך מחר (שלישי) אימון בכורה, בכפוף לבדיקת קורונה שלילית. השחקן אינו פצוע אך עליו להיכנס לכושר. במועדון מעריכים שיוכל להיות לפחות חלק מהסגל במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב, אם כי נוצרה לקבוצה בעיה. ההיעדרות של דוד קלטינס הגיעה בזמן לא ממש נוח. אור דדיה פצוע ולכן במועדון צריכים לקוות שאלחמיד, שרק במהלך השבוע יוכלו לדעת אם יוכל לפתוח, יוכל לשחק כמגן.

בעקבות פציעת שון גולדברג שייעדר יותר מחודש, אלחמיד תוכנן לשחק תחילה בצד שמאל, אך הבישול של דודי טויטו נתן לו נקודות זכות לקראת משחק הגביע. לגבי מרכז ההגנה, לואי טאהא יפתח ועדיין לא ברור האם הקפטן ויטור יהיה כשיר לפתוח לצדו. אם לא, אחד הבלמים האחרים או מרואן קבהא יפתחו במרכז ההגנה. קבהא צפוי לחזור להרכב בכל מקרה. אם לא יפתח כבלם, הוא יחליף את דוד קלטינס בקישור. פארליי רוסה יהיה חלק מהסגל אך נראה כי לא יוכל לפתוח עדיין בהרכב.

אלחמיד. הקבוצה זקוקה לו כבר נגד מכבי תל אביב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי