פריד לא ציין את הנגיחה בדו"ח, אך אלירן עטר יעמוד לדין

השופט במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה ציין בהרחבה את הרחקת המאמן ריימונד אטוולד, אך לא התייחס לפגיעה ללא כדור של החלוץ בלאמק בנדה. עם זאת, החלוץ יתייצב בבית הדין ביום רביעי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 הבוקר (שני), אלירן עטר יתייצב בבית הדין ביום רביעי הקרוב, וזאת על אף שבהתאחדות לכדורגל הופתעו לגלות שהמקרה של חלוץ בית"ר ירושלים במשחק האחרון נגד מכבי נתניה אינו מופיע בדו"ח השיפוט של יגאל פריד.

חלוץ בית"ר ירושלים ספג אדום ישיר על נגיחה בלאמק בבנדה, אולם פריד לא ציין בדו"ח השיפוט את האירוע ובהתאחדות לכדורגל הופתעו מכך עד מאוד. בהתאחדות ביקשו הבהרות מהשופט על היעדר האירוע בדו"ח, כשבמקביל הוחלט להעמיד את החלוץ לדין בסמכות התובע עו"ד ניר רשף בגין פגיעה בשחקן יריב ללא כדור. כמו במקרה של ז'וסואה, גם הפעם נזקק עו"ד רשף לאישור היועץ המשפטי, עו"ד עמית פינס וזאת מכיוון שמדובר באירוע שלא נרשם בדו"ח פרט לעובדה שהוא הורחק על פגיעה בשחקן יריב.

בדו"ח עצמו כן צוין מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולד כמי שספג כרטיס צהוב לאחר ש"מחא כפיים בצורה מזלזלת לעבר השופט הרביעי" ואדום לאחר שמחא שוב כפיים בצורה מזלזלת כלפי השופט הרביעי והוא כמובן יעמוד לדין גם כן. לטענת פריד, אטוולד פנה לשופט ואמר לו "well done referees". בנוסף אליו, צוין שי ברדה, ממאמני בית"ר ירושלים כמי שהונף לעברו כרטיס צהוב בגין הערות לשופט.

הדו"ח של יגאל פריד במשחק בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי