"אני מאמין שאוכל להגיע ממכבי נתניה לפרמיירליג"

המשחקים מול מכבי ת"א ("גאה לשחק מול יריבה ברמה הזו"), הרמה בישראל ("בכל מועדון יש 5-6 שחקנים שיכולים לשחק בהולנד") וההחלטה להגיע לנתניה. ואן דר קאפ, שלא ייכלל בסגל מול ק"ש, בראיון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

קיליאן ואן דר קאפ לא ייכלל הערב (שני ב-19:00) בסגל מכבי נתניה מסיבה מקצועית וזאת לאור הירידה בכושרו בתקופה האחרונה. בינתיים, הבלם בן ה-22 העניק היום ראיון נרחב לתקשורת ההולנדית, שבו הוא סיפר על חצי העונה שעברה עליו בישראל והתייחס גם לאפשרות שיעזוב.

"לפני כמה שנים שיחקתי בקבוצת חובבים ועכשיו אני על המגרש מול קבוצה שנאבקה עם זלצבורג על כרטיס לליגת האלופות", סיפר ואן דר קאפ על המשחקים מול מכבי ת"א, "אני גאה לשחק מול יריבה ברמה הזו. האמונה שלי בעצמי תמיד דחפה אותי קדימה. אני יכול להתמודד עם כל דבר".

על עתידו: "המעבר למכבי נתניה צריך להיות רק הצעד הראשון שלי. כרגע נכון לי להיות בנתניה, אך יכול להיות שבעונה הבאה כבר אשחק באירופה. אני מאמין שאוכל לעבור מכאן לפרמיירליג. אני לא רוצה להביט יותר מידי קדימה אל עבר העתיד, אבל אני מאוד בטוח בעצמי ובאיכויות שלי".

אלכסנדר פשיץ', קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב

על ההחלטה להגיע לישראל: "נתניה הציעה סכום מכובד וקמבור החליטה להיענות בחיוב. אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי. היו הצעות נוספות, אבל נתניה הייתה הכי רצינית לגבי ורציתי להשלים את המעבר הזה. חתמתי על חוזה לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות ואצטרך להוכיח את עצמי, ככה זה בישראל עם זרים".

על הרמה בליגת העל: "הופתעתי לטובה מרמת הכדורגל. יש כאן המון כישרון, קצת פחות טקטיקה. בכל מועדון בליגה יש חמישה או שישה שחקנים שיכולים לשחק בליגה ההולנדית. לנתניה אמנם אין הרבה כסף, אבל אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון. בינואר הקבוצה מכרה שחקן לגנט (יונס מלדה) ובאופן כללי שחקנים יוצאים מנתניה לקבוצות באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי