שי ברדה: "שחקנים ביקשו לצאת במחצית כי היו גמורים"

סלובודאן דראפיץ' , שי ברדה | דני מרון

מאמן בית"ר נימק את ה-3:0 למכבי חיפה בעייפות של שחקנים: "לא התאמנו 10 ימים ונתנו הכל נגד נתניה, לא היו לנו כוחות להרים מהספסל. סף השבירה היה צריך להיות אחר". ניצן: "שילמנו על הטעויות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לפני ארבעה ימים בית"ר ירושלים חזרה לליגת העל עם ניצחון מכובד על מכבי נתניה, אך הערב (שני) היא חזרה להפסיד ונוצחה בפעם השנייה בשלושת המשחקיה האחרונים בליגה, לאחר שהובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה באצטדיון טדי. אוראל דגני הורחק באדום ישיר במהלך המשחק עקב תיקול חריף של צ'רון שרי ואיתמר ניצן מנע הפסד קשה יותר של הקבוצה מהבירה, עם מספר הצלות יפות, אך בית"ר נכנעה לירוקים בפעם השנייה העונה.

המאמן שי ברדה הסביר בסיום את ההופעה החלשה של קבוצתו: "יכול להיות שיצאנו בזול. התחלנו את המשחק עם אנרגיות ורצון של השחקנים. עשינו טעות שהסתיימה בבישול שלנו, אבל זה יכול לקרות במשחק. לאחר מכן הגענו לעוד שני מצבים ובמחצית השנייה הסיפור אחר לחלוטין. אנחנו בתקופה שאף אחד מאיתנו לא ידוע איך לנתח אותה, אני האחרון שיתרץ ולא רוצה לעשות זאת גם הפעם, אבל במחצית השחקנים ביקשו לצאת כי הם פשוט גמורים ואין לנו כוחות להרים מהספסל. לאחר מכן היה 2:0 ואז האדום, סף השבירה היה צריך להיות אחר, אבל זה סוג של משחקים שאנחנו כמאמנים צריכים לנסות למחוק כי יש לנו משחק סופר חשוב ביום חמישי. נשתדל לעלות עם 10 שחקנים קצת פחות עייפים".

עוד קבוצות סבלו מהקורונה: "אנחנו בעונת קורונה ואף אחד מאיתנו לא יודע איך להתמודד עם זה. נצטרך לשחק עם שחקנים יותר רעננים. נשתדל להרים את השחקנים, זה לא קל אבל כשמדברים על קבוצות אחרות, אני לא רוצה לתרץ, אבל הקבוצה הזאת 10 ימים לא התאמנה ונתנה את כל כולה נגד מכבי נתניה. צריכים לדעת להרים את עצמנו, זו בית"ר ירושלים, יש קהל שאמור לחזור וכבעלי מקצוע העונה הזו מאתגרת אותנו. זו עונה מיוחדת ושונה ורק מי שתדע להתרגל לסיטואציה היא זו שתרוויח. נעשה את הכל ונצא מזה. אין זמן לתירוצים והתבכיינויות, לא אוהב שמרחמים עלינו. נמחוק את המשחק הזה וננסה לשנות את הדברים שלא בסדר".

למה אוחנה שיחק באגף: "רצינו עוד שחקן אחד שיהיה לו דריבל, זה היה מיכאל או פדידה. החלטנו שאנחנו הולכים עם שחקן שאנחנו רוצים שייכנס לכושר משחק ואנחנו כמעט לא נהנים ממנו. זו הייתה ההתלבטות שלנו במהלך היום".

תבוסה קשה לבית"ר. ורד ומוחמד | דני מרון

איתמר ניצן, שהצטיין ומנע תבוסה גדולה יותר, סיכם: "לצערי הפסדנו והקבוצה הטובה יותר ניצחה, אבל ממשיכים הלאה ויש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו רוצים להיצמד כמה שיותר לפלייאוף העליון ולהוציא משהו מהעונה הזאת. ניסינו לשחק כדורגל, עשינו טעויות לא מחויבות ושילמנו על זה. לא רוצה להשתמש בתירוצים כמו קורונה".

על התפשטות הנגיף בקבוצה: "אני באופן אישי הרגשתי שיותר קשה, אני בטוח שהשחקנים שיותר ניידים ממני מרגשיים את זה יותר. לא נשתמש בזה כתירוץ, כי זה לא יעניין אף אחד בסוף העונה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והיום נכשלנו בזה".

איך מרימים את הקבוצה: "אין לנו ברירה, זו הסיטואציה ועם זה אנחנו צריכים להתמודד. אנחנו עם הפנים למשחק הבא, אין לנו הרבה זמן להתאבל. מצפה לנו קרב מול סכנין".

איתמר ניצן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי