בכר: "מה שלא יהיה ביום רביעי – נתמודד". חזיזה: "לא חושש"

ברק בכר , עופרי ארד | דני מרון

מכבי חיפה עלתה לפסגה אחרי 0:3 מרשים על בית"ר ירושלים בטדי, המאמן מרוצה: "הוכחנו שיש פה סגל עמוק וחבר'ה שאפשר לסמוך עליהם". הקשר שכבש התייחס לדיון: "יש לי הרבה מה להגיד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי אירועי הדרבי, מכבי חיפה חזרה לפסגה והביסה הערב (שני) 0:3 את בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, עם מופע חד צדדי משערים של חזיזה, שרי ודוניו. הירוקים במקום הראשון בפער של שתי נקודות מהירושלמים, רושמים ניצחון שני ברציפות וכל זה קורה לפני החלטת בית הדין ומשחק הגביע נגד אום אל פאחם. מאמן הקבוצה, ברק בכר, נראה מאוד מרוצה בסיום.

"כן, אני בהחלט מרוצה. לא קל לבוא לטדי, לשחק בצורה כזו, ולשלוט, ולעשות משחק כזה, להגיע למצבים, לראות קבוצה חזקה. זה דבר חשוב, צריך להמשיך עם זה".

הסגל העמוק: "הוכחנו את זה גם בדרבי, היינו בלי רוקאביצה, שרי, אשכנזי ושלושה שחקנים שנפצעו במהלך המשחק, והצלחנו לנצח עם הרבה אופי. והיום גם הוכחנו שיש פה סגל עמוק וחבר'ה שאפשר לסמוך עליהם. מה שלא יהיה ביום רביעי, נסתדר. כמאמן אני תמיד מוטרד מכל דבר, אבל יש פה סגל טוב ועמוק, אנחנו חזקים כקבוצה".

איפה ה-VAR? צפו בבן חיים מכשיל את דוניו

היכולת של דוניו: "מי שיהיה טוב ובכושר ימצא את המקום שלו, יש ליגה ארוכה, הרבה משחקים ופציעות, אנחנו צריכים את כולם".

בית הדין ביום רביעי: "אנחנו נחכה ונראה. אנחנו יכולים לדאוג מעכשיו ועד רביעי כמו שאומרים אבל מה שלא בידיים שלנו לא בידיים שלנו, נקווה שנצא בנזק מזערי, אבל מה שיהיה נקבל את זה ונתמודד עם זה".

אירועי הדרבי: "דרבי, היו אמוציות, אף אחד לא רצה שזה יגיע לאן שזה הגיע, לצערי, יש בית דין ומה שהם יחליטו נקבל, אין טעם להתעסק בזה. כמו שהסתיים היום המשחק, כולם לחצו ידיים וככה צריך, צריך להרגיע את הרוחות ולא לחמם אותם".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון

דולב חזיזה, שכבש את השער הראשון במשחק, סיכם: "עזבנו את כל מה שקרה בדרבי בצד, דיברו איתנו במהלך השבוע וידענו כמה המשחק הזה חשוב. אני מאמין שניפגש בבית הדין ושם ניתן את דעת על מה שהיה בדרבי. ניצחנו במשחק לא פשוט בטדי, בית"ר הייתה צמאה לנקודות וידנו שיהיה קשה. אני שמח שהבקעתי ועזרתי למשחק להיפתח ושמח על הנקודות".

על הסימון שלו אל עבר הספסל לאחר השער: "גיא צרפתי עובד איתי אישית המון ועוזר לי להבין את הסיטואציות במשחק, גם את המצב הזה קראתי בצורה טובה ואני לא אגיד שעבדתי על זה, אבל הוא מלמד אותי להיות יותר ערמומי ולהבין את הסיטואציות יותר נכון, זה ביני לבינו".

האם מכבי חיפה חזרה לעצמה: "אני מקווה מאוד שנמשיך ככה ונצא לסדרת ניצחונות, יש לנו משחקים קשים ואנחנו רוצים להמשיך את הרצף. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק אבל אני לא יכול להבטיח שזה יקרה, נעשה את המקסימום. אנחנו מרגישים את הלחץ, אבל הוא חיובי. נצטרך להמשיך ככה".

דולב חזיזה , עופרי ארד |

על החזרה למקום הראשון: "לחץ הוא תמיד טוב, בטח בקבוצה גדולה כמו מכבי חיפה. שמחים שחזרנו למקום שבו היינו מתחילת השנה. אנחנו רוצים להמשיך ככה ולשמור על זה עד סוף העונה".

על הדיון ביום רביעי, בו הוא עלול לספוג הרחקה ארוכה: "אני לא חושש, יש לי מה להגיד. אתן את הדעת ואני מאמין שיהיה בסדר. מתי תראו אותי משחק כדורגל? אני אגיד לכם אחרי יום רביעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי