ברקת ולוי קבעו פגישה נוספת: "אין הרבה מאמנים בכירים בשוק"

רוני לוי, אלונה ברקת | אריאל שלום, דני מרון

לאחר מפגש ההיכרות, בעלי הפועל ב"ש והמאמן לקחו "זמן למחשבה". בשיחה עלה: שיתוף הפעולה עם ברדה והמטרות לעונה הבאה. אם אלונה תבחר בו, ישולם רוב שכרו בבית"ר. עוד קודם לכן, ברקת שוחחה עם מימר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי יום חופש, בהפועל באר שבע תכננו להיום (שלישי) אימון שיתקיים אחר הצהריים, בתקווה שעד אז יגיע מאמן חדש לקבוצה. אלונה ברקת קרובה להכרעה שתציב איש חדש על הקווים אך ייתכן שאימון הבכורה שלו יידחה מעט.

כזכוק, אתמול נפגשה הבעלים עם רוני לוי. הפגישה נערכה בשעות אחר הצהריים, אחרי שברקת ערכה שיחה טלפונית עם שרון מימר והבהירה שתמנה אותו אם יוחלט למנות מאמן לשלושה חודשים. הפגישה עם לוי הוגדרה כחיובית, אך בסיומה השניים סיכמו שתיערך פגישה נוספת במהלך השבוע ועד אז ייקחו "זמן למחשבה".

לוי דרש חוזה עד תום העונה הבאה, וברקת מבינה שתצטרך לשנות את התכנית המקורית שלה. לוי, אגב, אימון בעבר את שני עוזרי המאמן הנוכחיים, אליניב ברדה ומאור מליקסון. לברדה הובטח כי ישמש כמנהל מקצועי והמאמן יצטרך לעבוד בשיתוף פעולה איתו לגבי רכש.

אליניב ברדה, מאור מליקסון
אליניב ברדה, מאור מליקסון | הפועל באר שבע

זו הפעם הראשונה שברקת נפגשה עם לוי, שכן בעבר היא לא העלתה את שמו כמועמד מוביל. אם אכן יחתום, באר שבע תשלם את רוב שכרו בבית"ר ירושלים ובכך תקל על משה חוגג – שמשלם כעת לשלושה מאמנים בו זמנית. "אין ספק שמדובר באחד המאמנים הטובים בכדורגל הישראלי. הוא יוכל להצעיד את הקבוצה קדימה. אין הרבה מאמנים בכירים בשוק. הפגישה איתו היא דבר טבעי", אמרו בבירת הנגב.

אלונה ברקת, כידוע, מתכננת מהפכה בהפועל ב"ש בקיץ. היא רוצה להחזיר לפחות ליגיונר בכיר אחד לארץ, כמו דור מיכה, וייתכן שגם בן שהר יהווה אופציה. חלק מהזרים כמו ג'ונתן אגודלו ישוחררו ואחרים יגיעו במקומם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי