דומבייה מטריף את נתניה, אלמוג כהן ייעדר לשבועיים

הקשר הרשים מאוד ב-1:4 הנהדר על קריית שמונה והוכיח שלמרות שהגיע מהליגה השנייה בפינלנד - מדובר בשחקן איכותי. גם גורי זכה לשבחים. הקפטן סובל מקרע קטן בשריר האחורי. אטוולד יערוך רוטציה מול בקעת הירדן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

רצף שני המשחקים ללא ניצחון שלח מכבי נתניה הגיע אתמול (שני) לסיומו עם חגיגה ו-1:4 נפלא על קריית שמונה בחוץ. במועדון הביעו שמחה גדולה אחרי התצוגה המשכנעת, בה הראו מהרגע הראשון מי הקבוצה הטובה יותר.

היהלומים נהנו מיום פנטסטי של שלישיית הזרים ההתקפית – לאמק בנדה ופרננד גורי שכבשו, אך מעל כולם היה שחקן הרכש מחוף השנהב – אבובקר דומבייה, שמצא את הרשת, בישל ואולי היה איש המשחק. "הוא אולי השתיק כמה מבקרים שאמרו שהוא בא מהליגה השנייה בפינלנד, אבל אנחנו לא מתייחסים למה שאומרים ומדברים. צריך לראות המשכיות", אמרו במועדון.

גם גורי הצעיר קיבל מחמאות. החלוץ הגיע לנתניה בכלל כדי לשחק בקבוצת הנוער, אך בשל הקפאת פעילותה בעקבות הקורונה ואי מציאת זר נוסף לקבוצה הבוגרת – הוא הפך לשחקן מן המניין. גורי, אגב, מחזיק בחוזה ארוך טווח במועדון.

פרננד גורי, לאמק בנדה
פרננד גורי, לאמק בנדה | ברני ארדוב

לגבי גורי, בנתניה החמיאו גם כן לשחקן, שבכלל הובא לקבוצת הנוער, אך בשל הקפאת פעילותה בשל הקורונה ואי מציאת זר נוסף לקבוצה הבוגרת, הפך לשחקן מן המניין, כשהחלוץ מחזיק בחוזה ארוך טווח במועדון.

חדר ההלבשה הנתנייתי היה שמח במיוחד בסיום. במועדון מספרים כי הניצחון על ק"ש אמש היה אחד החשובים ביותר של העונה: "יש עוד הרבה זמן עד שנוכל לדבר במושגים של הבטחת פלייאוף עליון. עשינו צעד משמעותי לברוח סופית מהתחתית ועכשיו צריך להמשיך את זה".

הבשורה הרעה הגיעה מכיוונו של אלמוג כהן. הקפטן נטש את ההתמודדות כבר אחרי 10 דקות בעקבות פגיעה בשריר האחורי, ולאחר בדיקות שעבר נמצא לו קרע קטן והוא צפוי לחזור למגרשים בעוד שבועיים. רוי קורין אובחן עם קרע בשריר האחורי ויחזור לסגל בעוד כארבעה שבועות. לאמק בנדה יעבור בדיקה נוספת בימים הקרובים שלאחריה תקבע חומרת הפציעה שלו.

לגבי כהן, הקשר/בלם לא אמור היה לשחק בכל מקרה במשחק הגביע מול הפועל בקעת הירדן ביום שישי. לקראת המפגש מול היריבה מליגה א' דרום, המאמן ריימונד אטוולד צפוי לתת קרדיט למספר שחקנים שלא זכו לדקות משחק לאחרונה.

אלמוג כהן
אלמוג כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי