הסערה בהתאחדות וההבהרה מפריד: כך התאפשרה העמדת עטר לדין

אלירן עטר נוגח בלאמק בנדה | ספורט1

בעקבות ההתעלמות בדו"ח: בית"ר קיבלה הבהרה מהשופט לגבי הרחקת החלוץ, זאת לאחר שהדבר לא צוין. במחלקה המשפטית פנו לאיגוד השופטים כדי לקבל הבהרות. וגם: אימון בכורה לאולסק, שקיבל את המספר 77

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אלירן עטר יעמוד מחר (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות הנגיחה בשחקן מכבי נתניה, לאמק בנדה. כפי שפורסם כאן אתמול, השופט יגאל פריד התעלם בדו"ח השיפוט מהמקרה עצמו וציין כי שחקן בית"ר ירושלים הורחק בשל פגיעה בשחקן יריב. הדבר גרם אתמול לסערה בהתאחדות לכדורגל, כשבמחלקה המשפטים שוחחו עם ראשי איגוד השופטים במטרה לקבל הבהרות מדוע הדבר נעלם מדו"ח השיפוט.

אז איך בכל זאת התאפשרה העמדתו לדין? ובכן, התובע עו"ד ניר רשף קיבל אתמול את הדו"ח והבחין כי התקרית הושמטה ממנו. במחלקה המשפטית טוענים כי לפריד נשלחה הודעה שבה הוא מתבקש לתת הבהרה לעניין. בהתאחדות שקלו להביא את השופט לדיון כדי שוכל להעיד מה ראה בדיוק, אבל פריד בחר לשלוח במייל הבהרה לגבי ההרחקה ובה כתב כי עטר הצמיד את ראשו לבנדה ופגע בו.

למשרדי בית"ר ירושלים נשלח אתמול עותק מכתב האישום וכן המייל של פריד, שמסביר מדוע עטר הורחק. לאחר התבוסה אתמול למכבי חיפה, ייתכן והשחקן ימצא את עצמו בחוץ ממשחק או שניים נוספים. המשחקים הקרובים הם מול סכנין בחמישי ומול עכו במסגרת הגביע – משחק שייערך בראשון. בינתיים, הרכש החדש ניקו אולסק קיבל את המספר 77, פגש לראשונה את חבריו החדשים וערך אימון בכורה בצהוב-שחור.

ניקו אולסק באימון הבכורה בבית"ר
ניקו אולסק באימון הבכורה בבית"ר | בית"ר ירושלים
ניקו אולסק במדי בית"ר ירושלים
ניקו אולסק במדי בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים
ניקו אולסק
ניקו אולסק | בית"ר ירושלים
ניקו אולסק
ניקו אולסק | בית"ר ירושלים
ניקו אולסק
ניקו אולסק | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי