למרות שאין סעיף יציאה: הדלת לנבחרת ישראל פתוחה עבור בן שמעון

רן בן שמעון | דני מרון

חרף הסיכום בחוזה החדש עליו חתם המאמן במ.ס אשדוד, אם תגיע הצעה מההתאחדות ביום שאחרי רוטנשטיינר, בן זקן יסכים לדון באפשרות. הישארותו אמורה לקדם את חידוש החוזים של גורדנה ואזולאי. בריהון מחוץ לסגל לק"ש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ג'קי בן זקן שם אתמול (שלישי) קץ לרעשים סביב עתידו של רן בן שמעון במ.ס אשדוד, כשהחתים את המאמן על חוזה לשלוש שנים וחצי ללא סעיף יציאה ובכך מנע את עזיבתו האפשרית להפועל באר שבע, לאחר שאלונה ברקת פנתה לבעלי הקבוצה מעיר הנמל יותר מפעם אחת בניסיון לקבל את בן שמעון. אלא שיעד אחד נשאר פתוח עבור המאמן במסגרת ההסכם החדש: נבחרת ישראל, אליה הוזכר כמועמד ליום שאחרי עידן וילי רוטנשטיינר. בן זקן ובן שמעון סיכמו כי אם תגיע הצעה מההתאחדות לכדורגל, השניים יישבו לדון במהלך ביניהם.

שחקני אשדוד קיבלו את הבשורה על המשך דרכו של המאמן בשמחה והקבוצה תמשיך להתמקד במשימה העיקרית שלו לעונה הזו: הבטחת המקום השלישי ועמו הכרטיס לאירופה. בנוסף, הישארות בן שמעון אמורה לסייע במשא ומתן לחידוש החוזים של רועי גורדנה ושלומי אזולאי במועדון.

בינתיים אשדוד אכן מחזיקה במקום השלישי ומחר היא תנסה להגדיל את הפער מהפועל באר שבע הרביעית לארבע נקודות, כאשר תתארח אצל הפועל קריית שמונה למשחק השלמה שנדחה בזמנו בשל התפרצות קורונה באשדוד. הקבוצה תעלה צפונה אחר הצוהריים ותשהה בבית מלון שבו תקיים את ההכנות המשלימות, בשל מזג האוויר הקר והמושלג בצפון. שלומי אזולאי ופאהד באיו הפצועים יחמיצו את ההתמודדות וכמוהן גם יעקב בריהון, שהתלונן באימון המסכם על כאבים ובמקומו יפתח בהרכב מוסא בגאיוקו.

רן בן שמעון אמר לקראת ההתמודדות: "יש לנו משחק קשה במגרש שלא קל לשחק בו נגד קבוצה דינמית. המשחק יראה על יכולות הסתגלות, כי ייתכן שלתנאי מזג האוויר יהיו משמעות מחר. נצטרך לבוא מרוכזים ומפוקסים במשימות שלנו ולהמשיך את הדרך הטובה שאנחנו עושים השנה. זה עוד שלב מאתגר בדרך למטרות שהצבנו לעצמנו".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, רמזי ספורי, מוחמד כנעאן, מוסא בגאיוקו, דין דוד.

גורדנה. יחדש חוזה בעקבות הישארות בן שמעון? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי