מנהלי אצטדיוני הכדורגל בישראל: "שתפו אותנו בקבלת ההחלטות"

מנהלי טדי, סמי עופר, בלומפילד, טרנר, נתניה והמושבה שלחו מכתב לפרויקטור הקורונה ולמנכ"לים של המשרדים בנוגע לחזרת האוהדים למגרשים: "נבקש לקבוע באופן מיידי פגישה או סיור"

(גודל טקסט)

מנהלי אצטדיוני הכדורגל הגדולים בישראל (תפוסה של 11-34 אלף מקומות ישיבה) שיגרו הבוקר (רביעי) מכתב למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור חזי לוי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרויליך ופרויקטור הקורונה, פרופסור נחמד אש. הנדון: בקשה לשתף אותם בדיונים ובקבלת ההחלטות על חזרת הקהל למגרשים.

לשון המכתב

"אנו הח"מ, מנהלים את האצטדיונים מרובי הקהל בישראל (תפוסה של 11-34 אלף מקומות ישיבה). אין צורך להכביר מילים על השפעתה של מגפת הקורונה על המתקנים אותם אנו מנהלים, שבמשך שנה שלמה, מנעה מקהל של רבבות אוהדים לפקוד את היציעים.

"לאורך כל השנה האחרונה סברנו כי האצטדיונים הגדולים אותם אנו מנהלים, לאור המבנה שלהם הפתוח לאוויר ותפוסת הקהל הגדולה, יכולים לארח קהל רב גם במגבלות הקורונה וללא סיכון לתחלואה, כפי שאף נעשה במקומות רבים ודומים בעולם.

אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני
אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני | מאור אלקסלסי

"כעת, כשמיליוני אנשים כבר חוסנו במדינת ישראל, בוודאי ובוודאי שאין כל סיבה למנוע את חזרת הקהל לאצטדיונים ויש לקבוע בדחיפות מתווה ברור, פשוט ובטוח שיאפשר זאת. אנו למדים מפרסומים שונים בתקשורת על החלטות שונות ועל דיונים המתקיימים בנושא חזרת הקהל לאצטדיונים שלמרבה הצער אנו לא שותפים להם.

"חשוב לנו להדגיש כי הפעלת אצטדיונים גדולים לאירוח קהל רב הינה משימה מורכבת הדורשת תכנון, הכנה והשקעות מוקדמות ולכן כדי שההחלטות והמתווים יהיו ישימים וכדי שנוכל להיערך נכון ולמנוע עיכובים מיותרים בפתיחה – יש חשיבות רבה שאנו, כבעלי הניסיון והידע הרלוונטי, נהיה חלק מתהליך קבלת ההחלטות בנושא.

"לאור האמור נבקש לקבוע באופן מיידי פגישה או סיור באחד האצטדיונים, בהשתתפות נציגים מאתנו, שבהם נוכל להתייחס על סמך הניסיון הרב שנצבר אצלנו וההיכרות שלנו עם המתקנים לאפשרויות השונות לחזרת הקהל לאצטדיונים על מנת להגיע למתווה נכון, בטוח, יעיל וישים.

"ככל שהדבר ייעשה מהר יותר – כך נוכל להביא בשורה לרבבות אנשים שמשוועים לה".

טרנר
טרנר | צילום: מאיר אבן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי