Sport1 Banner

עדיין מחכים: מתווה חזרת הקהל למגרשים לא אושר בישיבת המנהלת

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

בישיבה שנערכה עם בעלי הקבוצות, הגדולות התנגדו לכניסת 500 אוהדים בפעימה הראשונה והחליטו לחכות לשנייה: "דין המושבה הוא לא כדין סמי עופר". מהמנהלת נמסר: "ברור לכולנו כי חזרת הקהל חייבת להתבצע בהדרגה"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל ונציגי קבוצות ליגת העל בכדורגל התכנסו היום (רביעי) בצהריים לישיבת זום מיוחדת, בה נערך דיון על נושא החזרת הקהל. ההצעה שעלתה בדיון, לאפשר כניסת 500 אוהדים בלבד לאצטדיוני הכדורגל בישראל החל מתחילת השבוע הבא, נפסלה על ידי הקבוצות.

בקבוצות התנגדו למהלך לפיו 500 אוהדים ייכנסו לאצטדיונים, בטענה שהוא יכול לגרום לנזקים כלכליים עצומים וכן לחוסר שליטה על האוהדים שייכנסו למשחק. כמו כן, הקבוצות חששו מהתקהלות של אלפים מחוץ לאצטדיונים.

נציגים מהקבוצות הגדולות אמרו במהלך הישיבה: "אין שום היגיון שיכנסו מאות בודדות של אוהדים למגרש. דין המושבה הוא לא כדין סמי עופר. אפשר להכניס הרבה יותר אוהדים לאצטדיונים הגדולים. אם אפשר לפזר 500 אוהדים באצטדיון קטן, אפשר לפזר יותר באצטדיון גדול יותר".

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

מנהלת הליגות לכדורגל מסרה לאחר הישיבה: "המנהלת וקבוצות הליגות המקצועניות, מחכות, משתוקקות ומייחלות לחזרת הקהל, כשברור לכולנו כי חזרת הקהל חייבת להתבצע באופן הדרגתי וללא כוונה לעשיית רווח כלכלי – נהפוך הוא, בשלב הראשון הוצאות הניהול והארגון יהיו גדולות ומשמעותיות – אך הקבוצות והמנהלת מבינות את המצב ויעשו כל דבר על מנת שהקהל יחזור סוף סוף למגרשים".

"לאחר שראשי הקבוצות דנו וניתחו את האפשרויות העומדות לפניהם, הגיעו כולם למסקנה פה אחד כי הכלים העומדים לרשות כל קבוצה, עשויים להוביל לכישלון ולא להצלחה, לגרום לאי סדר ולעימותים מיותרים מחוץ לאצטדיונים בין המשטרה לאוהדים, לסכן את בריאות הציבור ולקלקל את חווית המשחק שכולנו מחכים לה באופן בו הנזק יעלה על התועלת".

"בהתאם לכך ועל מנת שלא לפגוע באוהדים, החליט דירקטוריון להמתין לפעימה השנייה המתוכננת ל – 07.03.21, בתקווה כי יאומצו עקרונות הכנסת הקהל באופן מדורג ולפחות שליש מתכולת כל אחד מיציעי האצטדיון".

סמי עופר
סמי עופר | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי