רפואה לשחקנים: "תשכחו מנתניה. אתם חייבים להיות יותר מחויבים"

שחקני הפועל קריית שמונה | אריאל שלום

לפני משחק ההשלמה מול מ.ס אשדוד בחמישי, מאמן קריית שמונה הבהיר לשחקניו שעליהם להשאיר מאחור את התבוסה מול היהלומים. לוסיו הפצוע ייעדר, טורה ודהן יחזרו ל-11

(גודל טקסט)

קריית שמונה חטפה ביום שני מכה לא פשוטה עם התבוסה 4:1 למכבי נתניה, וכבר מחר (חמישי) היא תצטרך להתאושש כאשר תארח את מ.ס אשדוד. יהיה זה בעצם משחק השלמה מהמחזור ה-14, אז הצפוניים לא יכלו לשחק מכיוון שפעילות הקבוצה הופסקה בעקבות 11 שחקנים שנדבקו בנגיף הקורונה.

בק"ש התאכזבו מתבוסה לנתניה, אך ידעו שמדובר במשחק קשה מכיוון שחלק מהשחקנים שחזרו לאחר שנדבקו בקורונה ערכו אימון אחד בלבד לפני המשחק. המאמן, קובי רפואה, שוחח עם שחקניו ואמר להם: "תשכחו מהמשחק מול נתניה, אבל אתם חייבים להיות יותר מחויבים".

לוסיו, שנפצע במשחק האחרון מול נתניה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, יחמיץ את ההתמודדות מחר מול הקבוצה של רן בן שמעון וייעדר כשבועיים. לעומתו, מי שיחזור אל כר הדשא יהיה אורי דהן, שיפתח במרכז ההגנה לצד עידן נחמיאס. גם סאקו טורה ישוב ל-11 וישחק בחלק הקדמי לצד מוחמד שכר ועבדאללה חליחל. אופיר מזרחי וגיא בן לולו צפויים לחזור לסגל וימתינו להזדמנות שלהם מהספסל.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, סאקו טורה, מוחמד שכר, עבדאללה חליחל.

קובי רפואה | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי