רשמית: רוני לוי מונה למאמן הפועל באר שבע

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

אלונה ברקת מצאה את המחליף ליוסי אבוקסיס. מי שפתח את העונה בבית"ר ירושלים סיכם ויחתום לעונה וחצי: "נעשה הכל כדי להציג כדורגל חיובי ומנצח ולהתמודד על כל התארים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

זהו זה, להפועל באר שבע יש מאמן חדש. המועדון הודיע הערב (רביעי) על מינויו של רוני לוי לתפקיד המאמן, לאחר שזה סיכם את תנאיו ויחתום על חוזה לעונה וחצי. הוא יחל באימון הקבוצה רשמית לאחר שיסיים את ימי הבידוד שלו.

אתמול, אחרי התלבטויות רבות, אלונה ברקת קיבלה החלטה שהיא הולכת על לוי והחל משא ומתן כספי בין הצדדים. לאחר מכן הוגשה הצעה משופרת, הצדדים הגיעו לעמק השווה והוכרז הסיכום הרשמי. לוי בעצם יחליף את יוסי אבוקסיס, שהתפטר לפני כשבועיים וחצי מאז אליניב ברדה שימש כמאמן זמני.

ברדה ומאור מליקסון, אגב, ימשיכו בתפקידיהם כעוזרי המאמן. לוי, שפתח את העונה בבית"ר ירושלים ועזב אחרי ההדחה המפתיעה מול טאוטה במוקדמות הליגה האירופית, אמר לאחר הסיכום: "שמח להצטרף להפועל ב"ש. יחד נעשה הכל כדי להציג כדורגל חיובי ומנצח ולהתמודד על כל התארים".

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

בעלי המועדון, אלונה ברקת, אמרה: "אני מברכת את רוני לוי על הצטרפותו למועדון. אני מאמינה שיחד איתו נעמוד ביעדים שלנו השנה ובראשם הכרטיס לאירופה ונשוב בהמשך להתמודד על כל התארים".

כפי שפורסם כאן אתמול בערב, ברקת הודיעה לאנשי המועדון על הבחירה בלוי אחרי שעות של התלבטויות. כזכור, היא פנתה עוד לפני מספר ימים לשרון מימר ומאז השניים ניהלו שיחות תכופות, בהן הוסבר לו שבמידה ויוחלט למנות מאמן עד תום העונה, הוא יהיה המועמד המוביל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי