לא מתרוממות: 0:0 מאכזב בין בית"ר ירושלים לבני סכנין

אחרי התבוסה הביתית נגד מכבי חיפה, הקבוצה מהבירה הציגה משחק חלש בדוחא ושוב איבדה נקודות. החבורה של אביטן רשמה משחק חמישי ברצף ללא שער זכות ושקועה מתחת לקו האדום. שער של קלי נפסל בשל נבדל, זהבי נפצע

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה הביתית נגד מכבי חיפה ביום שני האחרון, בית"ר ירושלים קיוותה להתאושש ולחזור לנצח כאשר התארחה הערב (חמישי) אצל בני סכנין, שתקועה מתחת לקו האדום, אך המשחק בין היריבות המושבעות הסתיים ב-0:0 מאכזב.

ללא אלירן עטר ואוראל דגני המורחקים, הקבוצה מהבירה הגיעה לדוחא עם הרכב חסר מאוד ובמרכז ההגנה שובצו אור זהבי ואופיר קריאף. ניקו אולסק שחתם בשבוע שעבר רשם בכורה ב-11 של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. מנגד, סכנין של ניסו אביטן, שלא כבשה כבר חמישה משחקים רצופים, נהנתה מסגל כמעט מלא כאשר החלוץ אוסאמה חלאיילה קיבל את האישור ופתח לצד דיין קלי. נייג'ל האסלביינק נותר שוב על הספסל.

תחת גשם כבד ורוח חזקה, שתי הקבוצות התקשו מאוד לאיים על השערים. כבר מהמחצית הראשונה ניתן היה לראות שהמארחת מצליחה לתקוף יותר מהירושלמים, אך הכדורים לא באמת איימו על השער של איתמר ניצן.

חלאופילו האסלביינק | מאור אלקסלסי

מנגד, בית"ר הציגה משחק אנמי מאוד בחלק הקדמי, כשירדן שועה וחלאופילו האסלביינק כלל לא בעטו לעברו של מחמוד קנדיל. כרבע שעה מהפתיחה קלי דווקא מצא את הרשת, אך השער שלו נפסל בצדק עקב נבדל.

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, חגי גולדנברג (לוקאס שפנדלהופר, 58), מארון גנטוס, יזן נסאר (מופלח שלאעטה, 80), איהאב גנאים, בירם כיאל (איסמעיל ריאן, 46), עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, דיין קלי (נייג'ל האסלביינק, 58), אוסאמה חלאילה.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי (תמיר עדי, 14), אופיר קריאף, אורן ביטון, ניקו אולסקר, אביאל זרגרי, עלי מוחמד (אורי מגבו, 79), מיכאל אוחנה (עוזיאל פרדו, 79), חלאופילו פלייטר האסלביינק (עידן ורד, 56), ירדן שועה.

מהלך המשחק

דקה 3, איום ראשון במשחק: קלי ניסה להכניע את ניצן ממרחק ובעט כדור שחלף ליד העמוד הימני.

דקה 14, פציעה מוקדמת במשחק: זהבי נפצע בשלב מוקדם של המשחק ובמקומו עלה עדי לכר הדשא.

אור זהבי | מאור אלקסלסי

דקה 16, שער של סכנין נפסל: המארחת יצאה להתקפה מהירה, אשר בסיומה קלי דחק לרשת של ניצן מקרוב, אבל בשל נבדל של החלוץ השוער נפסל על ידי השופט אוראל גרינפלד.

דקה 23, הזדמנות גדולה לבית"ר: שועה קיבל את הכדור באגף ומסר בצורה נהדרת לעדי המחליף, שבעט מהאוויר בצורה טובה אבל הכדור נבלם לקרן.

דקה 32, איום נוסף של סכנין: אחרי דקות רבות בהן שתי הקבוצות התקשו לתקוף בשל הגשם הכבד והרוח, המארחת יצאה קדימה וג'אבר בעט גבוה מעל המשקוף.

דקה 45+3, סיום המחצית הראשונה: בני סכנין ובית"ר ירושלים ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

אוראל גרינפלד, איהאב גנאים | מאור אלקסלסי
מחצית ראשונה מאכזבת בדוחא | מאור אלקסלסי
דראפיץ' ימצא פתרונות במחצית השנייה? | מאור אלקסלסי

מחצית שנייה

דקה 62, איום גדול של סכנין! המארחת שוב הייתה קרובה לשער יתרון במשחק, ג'אבר ניסה למצוא את הרשת עם בעיטה מהאוויר ולא היה רחוק.

דקה 66, החמצה גדולה של סכנין: הרמה גדולה של ריאן המחליף הגיע לראשו של חלאיילה, שנגח לא טוב ממצב קורץ ופספס הזדמנות לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי