רחמים עדיין נחוש לעזוב, מנכ"ל ההתאחדות ודמאיו סומנו

בסביבת ברקת עדיין מקווים שיישאר אך החלו לבדוק מועמדים. שמו של קורנפיין עלה, אך ספק אם יעזוב את עיריית ירושלים. לספורט1 נודע כי רותם קמר ומשה דמאיו, שנחשב למקורב לבעלים, סומנו. רחמים יעזוב לעירייה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מנכ"ל בני יהודה לשעבר משה דמאיו, שעזב לאחרונה את ראשון לציון, וגם רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל שהודיע לאחרונה על עזיבה לאחר שנים רבות, הם שניים מהשמות שעלו כמועמדים להגיע להפועל באר שבע בעונה הבאה ולהחליף את אסי רחמים.

רחמים, שהודיע לאחר עזיבת ברקת על סיום תפקידו וחזר בו, הודיע כי הפעם החלטתו היא סופית וכרגע ניסיונות הגישור מול ברקת כדי להשאירו בתפקיד המנכ"ל לא נשאו פרי.

דמאיו נחשב לאדם מקורב מאוד ומוערך על ידי ברקת. קמר הודיע בתחילת השבוע כי בכוונתו לסיים את תפקידו בסיום עונת 2020/2021. מנכ"ל ההתאחדות מאז אוגוסט 2013 כיהן קודם לכן כסמנכ"ל במשך 6 שנים. בהודעתו אמר: "אני בוחר לסיים את המסע הזה, ולצאת לאתגר חדש, כאשר ההתאחדות לכדורגל, חרף משברים מאתגרים לאורך השנים, מבית ומחוץ, איתנה מבחינה כלכלית, מגובשת, מובילה דרך מקצועית ברורה ונהנית מכוח אדם שאין שני לו באיכותו, בידע שלו ובמסירותו לטובת הענף".

אוהדי באר שבע, אגב, רוצים מאוד שרחמים יישאר בתפקיד. מי שהיה החלק המרכזי בהבראת הקבוצה לאחר עזיבת ברקת לא נטש את הספינה כשהיא טובעת ואלה מעריכים את העובדה שסייע למועדון לעמוד על הרגליים מחדש ולהגיע לאירופה. גורמים במועדון טוענים כי בעיריית באר שבע עשויים למנות את רחמים לתפקיד ניהולי בכיר.

משה דמאיו
משה דמאיו | צילום: עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי