רגע לפני הפועל חיפה: נג'אר, פוצ'יבה וקמפוס חיוביים לקורונה

פאדי נג'אר, אלון תורג'מן |

האימון המסכם של בני יהודה התבטל יממה לפני המפגש בסיבוב ח' בגביע, לאחר ששלושת השחקנים אובחנו כחולים מאומתים, תחילה הבלם ובהמשך הקשר והחלוץ. בשלב זה, המשחק יתקיים כמתוכנן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

רגע לפני המפגש מול הפועל חיפה מחר (שבת) בגביע המדינה, בני יהודה נאלצה לבטל הבוקר את האימון המסכם לאחר שהתגלה כי פאדי נג'אר חיובי לקורונה. שחקני הקבוצה ערכו בדיקות שגרתיות, בהן התברר כי הבלם נדבק בנגיף ובמועדון לא לקחו סיכון וביטלו את האימון. אלא שהצרות לא הסתכמו בהידבקות של הבלם, שכן בסבב הבדיקות שהתקיים היום התגלה כי גם ג'ורג' פוצ'יבה ופדרו קמפוס נושאים בנגיף.

המשחק מחר יתקיים כרגיל נכון לכתיבת שורות אלה ובקבוצה סיפרו כי רק אם חלילה יתגלה מספר רב של חיוביים לנגיף, כאשר גם אחרי התווספותם של פוצ'יבה וקמפוס לרשימת הנדבקים, על פי הודעת הקבוצה אין שינוי מבחינת קיום ההתמודדות. שחקן בקבוצה אמר: "נג'אר היה נראה רגיל לגמרי בימים האחרונים. נקווה שלא תהיה הדבקה המונית ויצטרכו שוב לדחות לנו משחקים כי גם ככה אנחנו בפיגור מכל הליגה".

בהודעה רשמית מבני יהודה נמסר: "בבדיקות שהתקיימו היום התברר כי ג'ורג' פוצ'יבה ופדרו קמפוס חיוביים לנגיף הקורונה ומצטרפים לפאדי נג'אר, שהתגלה כחיובי מוקדם יותר היום. אנו נפעל בהתאם לתוצאות ולהנחיות משרד הבריאות ומשרד הספורט. פאדי אינו חש בתסמינים ונמצא במצב בריאותי טוב. שאר השחקנים שליליים לנגיף ויוכלו לקחת חלק במשחק מחר".

מספר שחקנים שהספיקו לעבור את החיסון השני התאמנו לבדם וערכו אימון קל. בכל מקרה, מכיוון שלא תרגל הרכב, יוסי אבוקסיס לא צפוי לבצע יותר משינוי או שניים ב-11 אם המשחק אכן יתקיים כסדרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי