גבריאל תמאש הצהיר ברומניה: אני רוצה לחזור להפועל חיפה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

בתום הופעת הבכורה שלו בוולונטרי מהליגה בארצו, הבלם בן ה-37 אמר שהוא מעוניין לשוב לקבוצה בה שיחק בארץ וממתין לתשובה סופית מיואב כץ: "אני צעיר ולא עליתי במשקל, אולי אחזור לישראל בקיץ או בעוד שנה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי חצי שנה באוניברסיטטה קלוז' מליגת המשנה, גבריאל תמאש חזר הערב (שישי) לליגה הבכירה ברומניה כשערך את הופעת הבכורה שלו בוולונטרי, אשר רכשה אותו תמורת 35,000 יורו. תמאש עלה מהספסל בדקה ה-78 וקבוצתו הפסידה 1:0 לארגס, אך מה שיעניין את חובבי הכדורגל בישראל בכלל ואת אוהדי קבוצתו לשעבר של הבלם בישראל בפרט, הוא מה שתמאש אמר אחרי המשחק: הרומני מעוניין לחזור להפועל חיפה בעונה הבאה.

"אני רוצה לשחק עוד כמה שנים ואולי אשיג עוד חוזה בחו"ל. אני צעיר ולא עליתי במשקל. אני חושב על חזרה לישראל. אולי בקיץ או בעוד שנה", אמר תמאש בן ה-37, שגם סיפר כי הוא מאוהב בחיפה ובאנשים בה, ונמצא בקשר רציף עם יואב כץ ועם מנכ"ל הפועל חיפה, שלטענתו אמורים להחזיר לו תשובה סופית לגבי קאמבק אפשרי בסיום העונה הנוכחית. בנוסף, הבלם אמר פעם נוספת שלאור כושרו, הוא עדיין מצפה לזימון לנבחרת רומניה.

כזכור, תמאש שיחק במועדון מהכרמל במשך שנתיים בין 2017 ל-2019 והיה מעמודי התווך של הקבוצה שהשיגה זכייה היסטורית בגביע המדינה תחת ניר קלינגר ב-2018. יחד עם זאת, את האדומים-שחורים הרומני עזב בטונים צורמים לאחר שרשרת עבירות משמעת בכדורגל וגם מחוצה לו, כזו שכללה נהיגה בשכרות ובמהירות מופרזת, מעצר ממושך ואף היעלמות פתאומית ממחנה האימונים של הקבוצה במולדתו רומניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי