מאור בוזגלו פנה לבורר בדרישה לשוב לאימוני הפועל תל אביב

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

10 ימים לאחר שחדל מלהגיע לחודורוב, לספורט1 נודע שפרקליטיו פנו לעו"ד תגר כדי שיאשר לו לחזור להתאמן עם הקבוצה שהודיעה לו על פיטוריו ועל כן נקבע דיון מיוחד ליום שלישי. קלינגר לפני אשקלון: "אין תירוצים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

העימות המשפטי בין מאור בוזגלו להפועל תל אביב נמשך. בעשרת הימים האחרונים המתינו הצדדים להחלטת הבורר ועל כן הקשר הפסיק להגיע לאימוני הקבוצה, אלא שהבוקר (ראשון) נודע לספורט1 שהקשר שוב פועל לחזור לאימונים וכתוצאה מכך אף זומנו הצדדים לדיון מיוחד ביום שלישי הקרוב.

באמצעות פרקליטיו, מאור בוזגלו פנה לבורר עו"ד עמיאל תגר וביקש לקבל פעם נוספת אישור לשוב לאימוני הקבוצה. בוזגלו התאמן עם הפועל תל אביב בשבועות האחרונים בתיווך הבורר, אלא שלאחר הדיון האחרון חדל מלהגיע. לאורך כל התקופה בה התאמן עם הפועל ת"א, הוא אינו נכלל בתרגולים המקצועיים והטקטיים, אלא רק שומר עם הקבוצה על כושר כחלק מפשרה שהושגה בבוררות שנערכת לאור טענתו כי חוזהו הופר על ידי המועדון ש"פיטר אותו" בטענת "כוח עליון".

לאור פנייתו של בוזגלו בסוף השבוע, ביום שלישי ייערך דיון מיוחד בבוררות בין הפועל ת"א למאור בוזגלו. פרקליט השחקן עו"ד שי אליאס ופרקליט הפועל תל אביב עו"ד משה בן דת ידונו פעם נוספת בניסיון לגשר על הפערים. כזכור, בוזגלו תבע כשני מיליון שקלים מהאדומים שהודיעו לו בקיץ על פיטוריו בטענה שלא ניתן לשאת בחוזה כתוצאה מהתפרצות נגיף קורונה. בוזגלו, למרות שקיבל את אישור המועדון לעזוב בינואר ללא תמורה ואף עם השלמת שכר מצד האדומים, לא מצא קבוצה חדשה ועל כן דורש לשוב לאימונים.

מאור בוזגלו (ציטוט מטוויטר) | מאור אלקסלסי

במקביל, מחר תארח הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד את הפועל אשקלון מליגה א', במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. המאמן ניר קלינגר ושחקניו אינם מקלים ראש בקבוצה מאשקלון ומבינים כי בגביע הכול פתוח. מלבד חסרונו של דני גרופר המוצהב, אותו מתוכנן להחליף דורון ליידנר בעמדת המגן השמאלי, הצוות המקצועי אמור לתת למספר שחקנים וביניהם רז שלמה ושי אייזן הזדמנויות לפתוח בהרכב.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת משחק הגביע מול הפועל אשקלון: "עשינו את כל ההכנות הנדרשות למשחק מחר, בצורה הכי רצינית שיש. כמו כל הקבוצות בליגה, גם אנחנו מתמודדים עם חוסר של שחקנים אבל שום דבר לא יהווה תירוץ מבחינתנו. נגיע ברמת מוכנות גבוהה בכדי לעמוד במשימה ולהעפיל לשלב הבא".

החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "הגביע הוא מפעל חשוב מאוד עבורנו ואנחנו מגיעים במלוא המוטיבציה במטרה לנצח ולעבור לשלב הבא. יש לנו את השאיפות והמטרות שלנו גם בליגה, אבל כרגע כולנו מרוכזים במשחק מול אשקלון. מקווה שנמשיך להציג את היכולת שמאפיינת אותנו בתקופה האחרונה".

שלומי אזולאי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי