הוועדה המקצועית קבעה: מכבי חיפה קופחה בדרבי ונגד בית"ר

גודסווי דוניו , אורי מגבו | דני מרון

הוועדה של איגוד השופטים פרסמה את מסקנותיה ממחזורים 20-21: לירוקים הגיע פנדלים מול הפועל חיפה ומול הצהובים-שחורים: "טעויות שעלולות להכריע עונה שלמה"

(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (ראשון) את מסקנותיה בנוגע להחלטות השיפוט במחזורים 20-21 בליגת העל, וקבעה כי לא מעט טעויות בוצעו במשחקים האחרונים. במוקד, מכבי חיפה קופחה פעמיים.

על פי הודעת הוועדה, הירוקים היו צריכים לקבל פנדל בדרבי נגד הפועל חיפה כאשר מיקי סירושטיין נגד בידו. שופט המסך אבחן נכונה כאשר המליץ לשופט המשחק, לירן ליאני, לבחון שוב את האירוע, אך האחרון קיבל החלטה שגויה.

בנוסף, מוליכת הטבלה הייתה צריכה לקבל פנדל גם בניצחון על בית"ר ירושלים. שופט המסך אבחן נכונה כאשר קרא לשופט לבחון את הדחיפה של טל בן חיים על גודסוויי דוניו בתוך רחבת הצהובים-שחורים, אך רועי ריינשרייבר בחר לשרוק דווקא לעבירה של החלוץ הגנאי.

במכבי חיפה לא הופתעו יותר מדי ממסקנות הוועדה. גורם במועדון שזעם על החלטות השיפוט אמר לספורט1: "מסקנות הוועדה המקצועית שוב ממחישות, שבוע אחר שבוע, משחק אחר משחק, כי למרות ה-VAR, ישנן טעויות שיפוט המקפחות את מכבי חיפה באופן ישיר ולעיתים קרובות למדי. במאבק אליפות צמוד הטעויות הללו עלולות להכריע עונה שלמה"

צפו בהכשלה של בן חיים על דוניו

ההרחקה של דגני לא מוצדקת

כמו כן, ריינשרייבר קיבל החלטה שגויה נוספת במשחק הזה כאשר בחר להרחיק את אוראל דגני, בלם בית"ר, לאחר שזה ביצע עבירה על צ'רון שרי. על פי מסקנות הוועדה, על שופט המשחק היה להסתפק בכרטיס צהוב, וזוהי החלטה מחמירה.

קבוצה נוספת שקופחה היא מ.ס אשדוד. על פי הוועדה, על שופט המסך היה להמליץ לשופט המשחק לבחון נגיעת יד של שחקן הצפוניים בתוך הרחבה ולבדוק האם מגיע לקבוצה של רן בן שמעון פנדל במהלך ההפסד 2:1 לחניכיו של קובי רפואה.

הוועדה ציינה כי ההחלטה להרחיק את ארמנדו קופר ממכבי פתח תקווה במשחק מול הפועל תל אביב הייתה מוצדקת, כמו גם ההחלטה לאשר את השער של ניסו קפילוטו עבור הפועל חיפה ב-2:2 הדרמטי מול הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי